مقالات
-
دانش مدیریت ۲۸ مهر ۱۳۹۷5 توصیه بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک
-
دانش مدیریت ۲۵ مهر ۱۳۹۷افزایش رضایت مشتریان با استفاده از توانمندسازی کارمندان
-
دانش مدیریت ۲۲ مهر ۱۳۹۷شیوه های به کارگیری بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای کوچک
-
دانش مدیریت ۲۱ مهر ۱۳۹۷اطلاع از وضعیت مشتریان با شیوه های بازاریابی ساده
-
دانش مدیریت ۱۵ مهر ۱۳۹۷تعیین هویت مشتری به وسیله برند
-
دانش مدیریت ۱۵ مهر ۱۳۹۷هفت روش افزایش خرید مشتریان
-
دانش مدیریت ۹ مهر ۱۳۹۷4 راه اثربخش جهت برقراری ارتباط با مشتریان
-
دانش مدیریت ۴ مهر ۱۳۹۷11 اقدام ضروری در راستای معرفی محصول
-
دانش مدیریت ۳۱ شهريور ۱۳۹۷10 روش برای فروش بیشتر توسط هوش مصنوعی
-
دانش مدیریت ۲۷ شهريور ۱۳۹۷چرا بازاریابی جدید به CXM وابسته است
-
دانش مدیریت ۶ شهريور ۱۳۹۷5 دلیل اعتماد نکردن مشتریان به یک برند
-
دانش مدیریت ۴ شهريور ۱۳۹۷هدایت مشتریان در روند خرید برای تسریع فروش
-
دانش مدیریت ۳ شهريور ۱۳۹۷CRM در عصر تجربه مشتری به چه معناست؟
-
دانش مدیریت ۳ شهريور ۱۳۹۷بازاریابی موبایلی / چگونه به مشتریان دارای مشغله زیاد دسترسی پیداکنیم؟
-
دانش مدیریت ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ری برندینگ بدون از دست دادن مشتری و مخاطب
-
دانش مدیریت ۳۱ تير ۱۳۹۷دلایل از دست دادن مشتری و راهکارهایی برای رفع آن
-
دانش مدیریت ۲۶ تير ۱۳۹۷چگونه آگهی تبلیغاتی مان را برای مشتری جذاب کنیم
-
دانش مدیریت ۲۶ تير ۱۳۹۷راه هایی برای هدف قرار دادن هر چه بهتر مشتری