-
بررسی و تحلیل وضعیت نیروی انسانی شرکت در چارچوب اهداف و وظایف
|
-
اجرای قوانین و مقررات قانون استخدامی اعم از مشمولین کارگری ، قانون کار با مشمولین قانون مدیریت کشوری
|
-
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری ونظارت بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه در احکام صادره
|
-
نظارت بر انجام امور پرسنلی واحدهای ستادی و خارج از مرکز
|
-
نظارت بر انجام امور بازنشستگان و موظفین در حدود قوانین و مقررات مربوطه
|
-
برنامه ریزی لازم و پیش بینی برآورد و تامین احتیاجات شرکت در زمینه وسایل و ملزومات اداری ، فنی و نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مربوطه
|
-
نظارت بر انجام امور مربوط به تامین و نگهداری و استفاده از وسائل نقلیه توسط واحدهای مربوطه
|
-
نظارت و اقدامات لازم در خصوص مسائل رفاهی کارکنان در چارچوب اعتبارات و مقررات مربوطه
|
-
نظارت عالیه بر انجام کلیه امور مربوط در حوزه امور اداری
|
-
همکاری در تهیه و تدوین اهداف راهبردی و عملیاتی و ارائه گزارشات عملکردی
|
-
نظارت بر نظم و انضباط اداری
|
-
همکاری و نظارت بر اجرای برنامه های تحول اداری
|
-
اقدامات لازم در زمینه صرفه جویی و کاهش هزینه ها درسطح شرکت
|
-
هدایت و تائید امور مرتبط با تهیه و تدوین دستورالعمل ، بخشنامه های تخصصی حوزه مربوطه
|
-
نظارت عالیه برقانون مداری وپاسخگویی شفاف و مناسب درسطح واحدها
|
-
برنامه ریزی جهت انجام و نظارت براجرای وظایف محوله
-
نظارت بر متون قراردادها و پیمانهای مرتبط به امور اداری و پشتیبانی شرکت قبل از انعقاد قرارداد
-
اقدامات لازم در جهت تسویه حساب به موقع قراردادها و پیمانها
|