مقالات
-
کتاب های کشاورزی و مدیریت ۲۳ خرداد ۱۳۹۷داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
-
دانش مدیریت ۱۳ خرداد ۱۳۹۷داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
-
دانش مدیریت ۲۰ فروردين ۱۳۹۷صدای مشتری
-
دانش مدیریت ۲۳ بهمن ۱۳۹۶چگونه مشتریان ناراحت را بازگردانیم
-
دانش مدیریت ۲۳ بهمن ۱۳۹۶مشتریان ناراضی؛ به آنها گوش دهیم یا بگوییم ساکت شوند؟
-
دانش مدیریت ۳ بهمن ۱۳۹۶چگونه در شبکه های اجتماعی مشتری واقعی جذب کنیم / موفقیت در بازاریابی آنلاین با هدف گذاری تبلیغاتی
-
دانش مدیریت ۳ بهمن ۱۳۹۶چرا برندسازی برای بازاریابی مهم است؟