مقالات
-
دانش مدیریت ۳ بهمن ۱۳۹۷محدودیتهای تخریب بازار
-
دانش مدیریت ۲۶ دي ۱۳۹۷همیشه حق با مشتریان حقیقی و هدف شما است
-
دانش مدیریت ۱۵ دي ۱۳۹۷8 قانون مهم در رابطه با خدمت رسانی به مشتریان
-
دانش مدیریت ۱۵ دي ۱۳۹۷7 اقدامی که باعث از دست دادن مشتری خواهد شد
-
دانش مدیریت ۹ دي ۱۳۹۷۱۲ پل به سوی مشتری
-
دانش مدیریت ۹ دي ۱۳۹۷۱۰ درس اساسی برای ارزشآفرینی شرکتها
-
دانش مدیریت ۹ دي ۱۳۹۷8 قانون مهم در رابطه با خدمت رسانی به مشتریان
-
دانش مدیریت ۲۴ آذر ۱۳۹۷فروش مؤثر بدون فشار و تحمیل
-
دانش مدیریت ۲۱ آذر ۱۳۹۷راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
-
دانش مدیریت ۲۱ آذر ۱۳۹۷با مشتریانی که سود چندانی برای شرکت ندارند چه کار باید کرد ؟
-
دانش مدیریت ۲۶ آبان ۱۳۹۷ترغیب 4 درصد از مشتریان سرآمد به خرید 16 برابری
-
دانش مدیریت ۲۳ آبان ۱۳۹۷3 راه وفادارسازی مشتریان
-
دانش مدیریت ۱۴ آبان ۱۳۹۷6 اقدام حفظ مشتری در برابر سایر برندها
-
دانش مدیریت ۱۲ آبان ۱۳۹۷رمزگشایی از احساسات مشتری تا چه حد امکانپذیر است؟
-
دانش مدیریت ۶ آبان ۱۳۹۷به مشتریان خود امکان دهید داستان شرکت شما را تعریف کنند
-
دانش مدیریت ۵ آبان ۱۳۹۷چالشهای جذب سرمایه
-
دانش مدیریت ۲ آبان ۱۳۹۷5 راه برای افزایش دادن قیمت بدون از دست دادن مشتریان
-
دانش مدیریت ۲ آبان ۱۳۹۷فهم نیازهای مشتریان و واکنش به آن