اخبار

.

تهیه و تدارک ، تامین و توزیع 85 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی شامل انواع کودهای کشاورزی بذور زراعی و علوفه ای و انواع آفت کش های نباتی.

افزایش 40درصدی تامین وتوزیع انواع کود نسبت به مدت مشابه در سال قبل

برگزاری 12 دوره آموزشی ویژه کارگزاران (( 240 کارگزار تامین و توزیع نهاده کشاورزی در سطح استان مازندران )) با هدف افزایش اطلاعات و آگاهی و دانش فنی کارگزاران و کشاورزان تحت پوشش در سطح استان مازندران.

افتتاح و راه اندازی باشگاه کشاورزان استان مازندران با ارائه خدماتی همچون :

  • پذیرش عضو در باشگاه
  • مشاوره در کلیه امور زراعی و باغبانی
  • ارائه خدمات هواشناسی تخصصی
  • انجام خدمات آزمایش خاک و آب
  • آموزش مجازی و حضوری
  • سفارش گذاری نهاده ها و هماهنگی جهت تحویل آنها
  • رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات سازنده

تهیه ، تامین و توزیع تمامی نیازهای بذری توسعه کشت کلزا در سطح استان مازندران با توجه به محوریت سیاست های وزارت جهادکشاورزی در زمینه توسعه کشت کلزا.

تهیه ، تامین و توزیع تمامی نیازهای بذری مرتبط با بذر شبدر برسیم به عنوان یکی از مهمترین بذور علوفه ای در سطح استان مازندران

حضور فعال و جدی در مقابله با پدیده شوم کودهای تقلبی و قاچاق در سطح استان مازندران بطوریکه در حال حاضر حدود 12 پرونده قضایی در سطح دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستانهای مختلف استان مازندران در حال پیگیری می باشد.

ساماندهی 240کارگزار تحت پوشش در تمامی شهرستانهای استان مازندران جهت تسریع در تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در سطح استان مازندران

ارائه برنامه جامع 5 ساله ششم در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در سطح استان مازندران به تفکیک تمامی شهرستانهای استان و جمعیت بهره بردار در سطح استان مازندران

اجرای طرح های پایلوت تنوع ارقام سویا و بررسی سازگاری آن با مناطق مختلف استان مازندران.

تدارک و توزیع بذر آفتابگردان و بررسی سازگاری آن در سطح استان.

تدارک و توزیع ارقام مختلف کلزا به میزان 8/22 تن در سال جاری شامل هایولا 61  : 12تن هایولا76 : 4تن ، آگوماکس 2تن ،تراپر 1تن ، اکاپی 3 تن ، DK7130 8/0 تن

تولید 3400 تن بذر گندم اصلاح شده در طبقات مادری وگواهی شده و 90 تن بذر جو و 500 تن شلتوک برنج از ارقام پرمحصول جهت فرآوری ، ضدعفونی و بسته بندی وتوزیع در بین کشاورزان متقاضی در سطح استان مازندران و توزیع بیش از 3 هزارتن بذر گندم در بین کشاورزان تا حال حاضر.

حضور جدی در نمایشگاه بزرگ تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته ( 24 لغایت 28 آبان 95 ) با هدف معرفی سامانه ارتباطی 1559 به کشاورزان و نمایش بخشی از قابلیت ها و توانمندی ها ودستاوردهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در عرصه تامین و توزیع به موقع نهاده های کشاورزی.

 


اخبار برگزیده