اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان،

در این جلسه آقای مهندس استاد مدیر استان، ضمن خیر مقدم به کارگزاران و تشکر از حضور و زحماتشان در توزیع کود، توضیحات جامعی را درزمینه تلاش های بی وقفه هئیت مدیره محترم و مدیریت های محترم دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بالاخص شخص مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس رسولی در تامین نهاده های کشاورزی به ویژه انواع کود شیمیایی و با توجه به شرلیط بغرنج فعلی و همچنین کنترل قیمت های انواع کود داشتند را ارائه نمود.

وی این خبر خوش را به کارگزاران داد که کود دی آمونیوم فسفات به چرخه کودی شرکت وارد شده و با توجه به خاک های استان  و محبوبیت بین کشاورزان استان، به زودی به این استان هم تخصیص داده خواهد شد. مدیریت استان همچنین تذکرات لازم در خصوص جذب به موقع سهمیه های تخصیصی- ارسال به موقع نمونه کودهای تحویل گرفته شده، همکاری بیشتر و مطلوب تر با کمیته بازرسی کود استان، چیدمان مناسب کود، عدم توزیع کودهای خارج از سبد کودی شرکت خدمات حمایتی – ثبت به موقع کودهای دریافتی در سیستم هوشمند توزیع – اعلام وصول به موقع و انجام تعهدات ، طبق قرارداد عاملیت کود را عنوان نمود. همچنین لزوم فعال بودن و تحرک لازم در زمینه تهیه و توزیع ادوات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر موارد مهمی بود که مدیریت شرکت مطرح کرد.

موضوع بسیار مهم و حساس دیگر مطرح شده توسط وی، اجرای دستور العمل پایش و نظارت و کنترل برتوزیع کود مدیر عامل محترم در این رابطه و مبارزه با افراد سودجو و دلال کود و توجیه نقش کارگزاران عزیز در اجرای این دستورالعمل و همکاری با کارگروه مربوطه بود.

سپس آقای مهندس مرادی مسئول حوزه فنی و کنترل کیفی استان، موارد تکمیلی در خصوص نحوه انبار داری، نحوه نمونه گیری و کنترل کیفی کود و وضعیت توزیع نهاده ها را تشریح نمود.

در ادامه، جلسه با پرسش و پاسخ کارگزاران همراه شد و در نهایت جلسه در ساعت 13 با ذکر صلوات به اتمام رسید.

این جلسه در تاریخ 97/08/01 در سالن کنفرانس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.