گزارش مصورجلسه کارگزاران در استان هرمزگان


تاریخ ارسال :

۴ آبان ۱۳۹۷

گزارش مصورجلسه کارگزاران در استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان،

در این جلسه آقای مهندس استاد مدیر استان، ضمن خیر مقدم به کارگزاران و تشکر از حضور و زحماتشان در توزیع کود، توضیحات جامعی را درزمینه تلاش های بی وقفه هئیت مدیره محترم و مدیریت های محترم دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بالاخص شخص مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس رسولی در تامین نهاده های کشاورزی به ویژه انواع کود شیمیایی و با توجه به شرلیط بغرنج فعلی و همچنین کنترل قیمت های انواع کود داشتند را ارائه نمود.

وی این خبر خوش را به کارگزاران داد که کود دی آمونیوم فسفات به چرخه کودی شرکت وارد شده و با توجه به خاک های استان  و محبوبیت بین کشاورزان استان، به زودی به این استان هم تخصیص داده خواهد شد. مدیریت استان همچنین تذکرات لازم در خصوص جذب به موقع سهمیه های تخصیصی- ارسال به موقع نمونه کودهای تحویل گرفته شده، همکاری بیشتر و مطلوب تر با کمیته بازرسی کود استان، چیدمان مناسب کود، عدم توزیع کودهای خارج از سبد کودی شرکت خدمات حمایتی – ثبت به موقع کودهای دریافتی در سیستم هوشمند توزیع – اعلام وصول به موقع و انجام تعهدات ، طبق قرارداد عاملیت کود را عنوان نمود. همچنین لزوم فعال بودن و تحرک لازم در زمینه تهیه و توزیع ادوات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر موارد مهمی بود که مدیریت شرکت مطرح کرد.

موضوع بسیار مهم و حساس دیگر مطرح شده توسط وی، اجرای دستور العمل پایش و نظارت و کنترل برتوزیع کود مدیر عامل محترم در این رابطه و مبارزه با افراد سودجو و دلال کود و توجیه نقش کارگزاران عزیز در اجرای این دستورالعمل و همکاری با کارگروه مربوطه بود.

سپس آقای مهندس مرادی مسئول حوزه فنی و کنترل کیفی استان، موارد تکمیلی در خصوص نحوه انبار داری، نحوه نمونه گیری و کنترل کیفی کود و وضعیت توزیع نهاده ها را تشریح نمود.

در ادامه، جلسه با پرسش و پاسخ کارگزاران همراه شد و در نهایت جلسه در ساعت 13 با ذکر صلوات به اتمام رسید.

این جلسه در تاریخ 97/08/01 در سالن کنفرانس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.