اخبار

روابط عمومی مدیریت بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گزارش داد:

 در دنیای کسب و کار امروز حفظ و گسترش رابطه با مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از کارآمدترین آنها طراحی و ایجاد باشگاه مشتریان است .در این راستا شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال 1395  علاوه بر تهیه ،تولید و تامین انواع نهاده های کشاورزی اقدام به راه اندازی باشگاه کشاورزان با اهداف ذیل نمود:

- ارائه اطلاعات هواشناسی                                - سفارش آزمایش خاک و توصیه کودی

- سفارش گذاری انواع نهاده های کشاورزی       - ارتباط با مشاور و کارشناسان

- شکایات و پیشنهادات و ....

اکنون پس از گذشت دو سال آمار ثبت اطلاعات باشگاه مذکور نشان دهنده آنست که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ارائه خدمات نوین کشاورزی به مشتریان خود موفق عمل کرده و توانسته است در افزایش بهره وری تولیدات کشاورزی و غذای سالم برای جامعه نقش مثبت و سازنده ای ایفا نماید.

ارتقاءآمار ثبت اطلاعات باشگاه کشاورزان خدمات حمایتی کشاورزی درسال 1396نسبت به سال 1395
ردیف تعدادکشاورزان ثبت سامانه آزمایش خاک انجام شده  تماس کل با سامانه  تعداد مشاوره فنی 
 سال 95  سال 96 سال 95 سال  96 سال 95 سال 96 سال 95 سال 96
1 30955 76698 733 2125 5600 204168 3800 18594
 

 

اخبار برگزیده