اخبار

روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی گزارش داد:

برگزاری جلسه آشنایی سرپرست خراسان شمالی با کارکنان

جلسه آشنایی آقای مهندس محسن نظام دوست، سرپرست جدید شرکت با کارکنان در روز پنج شنبه مورخه 97/3/10 در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه ،ابتدا آقای مهندس  محمد بیابانی معاون شرکت ، ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به آقای مهندس محسن نظام دوست، از همکاران خواستند تا خودشان را معرفی نمایند و شرحی از وظایف محوله در امور شرکت را بازگو نمایند. در ادامه آقای مهندس محسن نظام دوست ،سرپرست جدید شرکت طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان ، احساس خرسندی خویش را از بودن در جمع همکاران شرکت خدمات حمایتی اعلام نمودند. ایشان همچنین از زحمات آقای مهندس لایق ،مدیر قبلی شرکت  تقدیر و تشکر کردند.

آقای مهندس محسن نظام دوست در پایان سخنان خود به پتانسیل فراوان استان برای بخش کشاورزی اشاره کرده و خواهان استفاده از تمام ظرفیت های استان بوده و از همه همکاران خواستند تا با تلاش و فعالیت بیشتر برای تحقق اهداف کشاورزی استان و همچنین توسعه خدمات شرکت برای بهره برداران بخش کشاورزی ، ایشان را در جهت عملکرد موثر و انجام مسئولیت ها  در حوزه مدیریت ،کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار برگزیده