مقالات
-
دانش مدیریت ۲۶ آبان ۱۳۹۷ترغیب 4 درصد از مشتریان سرآمد به خرید 16 برابری
-
دانش مدیریت ۲۳ آبان ۱۳۹۷3 راه وفادارسازی مشتریان
-
دانش مدیریت ۶ آبان ۱۳۹۷به مشتریان خود امکان دهید داستان شرکت شما را تعریف کنند
-
دانش مدیریت ۲ آبان ۱۳۹۷5 راه برای افزایش دادن قیمت بدون از دست دادن مشتریان
-
دانش مدیریت ۲ آبان ۱۳۹۷فهم نیازهای مشتریان و واکنش به آن
-
دانش مدیریت ۲۸ مهر ۱۳۹۷5 توصیه بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک
-
دانش مدیریت ۲۵ مهر ۱۳۹۷افزایش رضایت مشتریان با استفاده از توانمندسازی کارمندان
-
دانش مدیریت ۲۱ مهر ۱۳۹۷اطلاع از وضعیت مشتریان با شیوه های بازاریابی ساده
-
دانش مدیریت ۹ مهر ۱۳۹۷4 راه اثربخش جهت برقراری ارتباط با مشتریان
-
دانش مدیریت ۴ مهر ۱۳۹۷11 اقدام ضروری در راستای معرفی محصول
-
دانش مدیریت ۳۱ شهريور ۱۳۹۷10 روش برای فروش بیشتر توسط هوش مصنوعی
-
دانش مدیریت ۳ شهريور ۱۳۹۷بازاریابی موبایلی / چگونه به مشتریان دارای مشغله زیاد دسترسی پیداکنیم؟