مقالات

.
   چکیده کتاب غلات سردسیری : سهم غلات در غدای مردمان اروپایی 45تا 55 درصد  در امریکا 20تا 30میباشد از طرفی 70 درصد سطح زیر کشت یک میلیارد هکتاری جهان را غلات اشغال نموده است .گندم ، برنج و ذر...
ترجمه و تنظیم: سیمین رُخ عبداللهی  
تهیه و تنظیم: آرزو باقرزاده
در یک تعریف ساده و جامع برند به عنوان نماد شرکت محسوب می شود که محصول تولیدی را از موارد مشابه متمایز می سازد. این موضوع بدون تردید برای هر شرکتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. با این...
این روزها مطالب زیادی درباره علل موفقیت مدیران منتشر می شود که از این میان می توان به بیدار شدن رأس ساعت 5 صبح، خوردن دو عدد تخم مرغ آب پز، کوهنوردی و تنها چهار ساعت خواب در شبانه روز اشاره کرد. ...
تهیه و تنظیم: عبدالستار امیدی، مرتضی الماسی علیمحمد برقعی مقایسه کارایی مدیریتی– عملیاتی نظام های بهره‌برداری ماشین‌های کشاورزی (مطالعه موردی استان البرز)    
گردآوری و ترجمه: سیمین رُخ عبداللهی/ کارشناس بازرگانی خارجی مقدمه تغذیه گیاه به منظور تولید هر چه بهتر و سالمتر محصولات کشاورزی برای جمعیت رو به رشد دنیا نیازی ضروری است.  بنابراین تغذی...
  بازسازی برند یکی از بهترین استراتژی هایی است که می تواند آینده شرکتی را که با بحران های جدی مواجه است، تغییر دهد. زمانی که فروش تان کاهش پیدا می کند، یا برند اصلی و مدل کسب وکارتان مو...
مؤسسه بین المللی اینتربرند هرساله در گزارشی به معرفی یکصد برند (نشان تجاری) برتر جهان اقدام می کند. این مؤسسه در ارزش گذاری برندهای برتر سال 2017 میلادی، به دو شاخص اصلی خودش بیش از گذشته تکیه دا...
روان شناسی رنگ ها به عنوان یکی از جالب ترین و جنجالی ترین جنبه های بازاریابی شناخته می شود. علت: اکثر مکالمات امروز در مورد رنگ ها و تحریک کنندگان احساسات، شواهد بی نظیر و تبلیغاتی هستن...
فروش موفقیت آمیز و پایدار به مشتریان ثابت و وفادار از ایده آل های هر شرکت و فروشنده ای است.  بیایید با حقیقت روبه رو شویم. فروشندگان عاشق قرارداد بستن و معامله برای فروش هستند، چراکه این گو...
بازاریاب ها این استعداد را دارند که نسبت به ایده ها و باورهای خود علاقه و اشتیاق وافری داشته باشند؛ موضوعی که موفقیت شما در گرو پاک کردن آن از ذهن خویش است. ذهن یک بازاریاب بعضا می تواند چیزی ...
مشتری های ناراحت افرادی هستند که به هر دلیلی از محصول یا خدمات شما راضی نبوده اند. باید تلاش کنید تا آنها را بار دیگر به شرکت بازگردانید. مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از چالش های هر صاحب کسب وک...
هرگز کار خود را براساس نتایج نارضایتی قضاوت نکنید. من (نویسنده متن اصلی) هر روز با صاحبان کسب وکار که یک خاطره بد یا بازخورد ضعیف از مشتری دارند با قاطعیت صحبت می کنم و در مورد تمام آنچه ان...
افراد بسیاری همواره در تلاش هستند تا کارایی خود را در محل کار افزایش دهند. با این حال تنها برخی از افراد می توانند در این رابطه به خوبی عمل کنند. اگرچه برای این امر دلایل متعددی را می توان ذکر کر...