اخبار

.

کارگاه آموزشی مسئولین بازاریابی  و باشگاه  کشاورزان 22 استان  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در محل سالن اجتماعات آموزشکده  نهاده های کشاورزی  استان گیلان  تشکیل گردید .

( مشروح جلسه )

جلسه با  تلاوت آیاتی از کلام الله مجید  و سپس سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید، سپس آقای دکتر  محمدی مدیر شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان گيلان  طی  سخنانی  به بیان مفاهیم اولیه  بازاریابی  و چشم انداز  آینده را در  راستای  سیاستهای  جدید شرکت مطالبی  ارائه  نمودند و اینکه  با  باور  به  باشگاه  به کارتان  ادامه دهید.

در ادامه خانم دکتر طهماسبی  مدرس  مدعو با استفاده از پاور پوینت اصول بازاریابی  و رفتار  با مشتریان را  بانگاه  علمی  روز دنیا و با ارائه  الگوهای  رفتاری شرکتهای موفق و برندهای  معروف دنیا  به منظور  معرفی  محصول و بازاریابی  موفق بیان نمودند .

و سرکار خانم رضازاده  مسئول  فرابری داده ها ی شركت نیز درخصوص CRM  و ثبت سفارشات نهاده ها مطالبی  ارائه  نمودند  و به سوالات مدعوین پاسخ دادند.

سپس آقای مهندس شعبانی  مدیریت محترم بازاریابی و امور مشتریان  شرکت  به  بیان  اهداف شرکت و سیاستهای جدید شرکت و شرح وظایف هر کدام از نمایندگان استانها و نگاهی که مدیریت کلان شرکت  به این مجموعه  دارد پرداختند.

در خاتمه هر کدام از نمایندگان استانها به بیان مشکلات  بازاریابی و باشگاه  کشاورزان استان مربوط به خود پرداختند که اهم آنها بشرح زیر  میباشد :

  •  خلاء آموزش تخصصی بازاریابی .
  • مشکلات عدم تحقق وعده های داده شده  ، مانند صدور  کارت اعتباری خرید  (مشکلات بانکی ... ) .
  • حق عضویت  باشگاه بعنوان مانع  استقبال عضویت .
  • ناکار آمدی  سازو کارهای  فعلی  برای   ادامه راه  باشگاه  کشاورزان .
  • عدم  تامین  بودجه  لازم برای  آزمایشگاه  خاک و آب .
  • نیاز  به فرهنگ   سازی  برای  نمونه برداری  خاک و آزمایش  خاک  که تا ساعت  16  ادامه یافت.

اين جلسه با ذكر صلوات پایان یافت .

 


اخبار برگزیده