اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از انعکاس و درج خبر مربوط به تقدیر مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مجید سلطانی با اعلام این خبر گفت: تقدیر مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به نقل از مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بطور ویژه در سایت مرکزی اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درج و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهدی خلیلی تیرتاشی گفت: حمید رسولی عضو هیت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور از تلاش‌ها و زحمات عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در زمینه پیگیری تامین کود موردنیاز کشاورزی استان تقدیر و تشکر کرد.

 مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: در این نامه خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی آمده است: " احتراما، اظهار لطف جنابعالی از انجام وظایف این شرکت در تامین و تدارک و توزیع به موقع انواع کودهای کشاورزی در سطح استان مازندران، مایه قوت و انگیزه بیشتر برای اینجانب و همکاران پرتلاش شرکت خدمات جمایتی کشاورزی گردید. از اینرو لازم می دانم مراتب امتنان و قدردانی خود و همکارانم را در این ارتباط از جنابعالی و مجموعه تحت امرتان اعلام دارم.

از ایزد منان فزونی برکت برای میهن اسلامی به همراه رونق تولید و نیز عزت و سلامتی روز افزون برای جنابعالی و همکاران معزز در استان مازندران را خواهانم."

اخبار برگزیده