اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان، جلسه شورای هماهنگی روسای ادارات در دفتر مدیریت شرکت برگزار شد در این جلسه پس از ذکر تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید، حمید هزار جریبی مدیر شرکت، ضمن آرزوی توفیق سلامتی و  همت مضاعف مسئولین واحد ها با تاکید بر اهمیت جلسات هماهنگی که به رفع مشکلات فی مابین منتج می شود و مسئولین محترم  بایدبا طرح موضوعات اساسی با  همفکری و تعامل نسبت به بهبود وضعیت و وحدت رویه مشارکت جدی داشته باشد. وی  تصریح  کرد:حرکتی نوین با هدف ایجاد تغییراتی بنیادی در شرکت، نوسازی و تحول اداری، بازنگری و اصلاح فرآیند کاری موضوعاتی   است که باید پیگیری و ساماندهی گردد.در ادامه افزود: نیاز هر سازمان یا جامعه‌ای به مدیر و سلسله مراتب اداری از مهمترین شاخص‌های یک مجموعه سازمان می باشد. ماده ۵۴ قانون استخدام کشوری نخستین تکلیفی که برای مستخدمین دولت تعیین کرده است رعایت سلسله مراتب اداری است که مقرر می دارد: مستخدم مکلف است درحدود قوانین و مقررات، احکام و اوامر رؤسای مافوق، خود را در امور اداری اطاعت نماید.  مدیر شرکت خاطرنشان کرد:  برنامه اهداف عملیاتی ابلاغ شد. انتظار این است ضمن احصاء کلیه عملیات، فعالیت ها و فرآیند های جاری شرکت نسبت به کمی کردن و  کلیه امور در راستای راهبرد ها و سیاست های اجرایی اقدام تا ضمن نمایاندن  توانمندی های شرکت نسبت به ارتقاء و بهبود عالمانه شاخص های کمی و کیفی اهتمام گردد. در ادامه افزود:کلیه کارکنان باید با  رعایت ضوابط و دستورالعمل ها به عنوان مصادیق نظم و انضباط اداری، کلیه در خواست  های مرخصی ساعتی و ماموریت های درون استانی  را ضمن هماهنگی با مسئول مربوطه خود ، به تائید  معاونت فنی و تولیدی و رئیس اداری و مالی شرکت برسانند. وی تاکید کرد:در عرصه  دور ه های آموزش کاربردی و  همکار به همکار  بایدبا هدف برنامه ریزی  و رعایت زمانبندی  آموزشهای لازم، متناسب با تواتمندی هر فرد با نگاه کارشناسی  انجام گیرد. در خاتمه افزود:کار های  خوبی بر نظام جامع نرم افزاری پیش رو داشته و استراتژی های جدیدی طراحی و پیگیری خواهد شد تا بایگانی مجازی اسناد بصورت الکترونیکی انجام گیرد. سپس با رهنمود های مدیریت محترم شرکت تصمیمات اصلاحی و اجرایی و مفیدی  به همراه  گزارش  جا مع  روسای ادارات  با پیشنهادا ت راهبردی  ارائه و پس از بحث و تبادل نظر متنج به تصمیمات ذیل گردید:

1-     امضا مجاز برای مرخصی  و ماموریت ها توسط معاونت فنی و رئیس اداری و مالی؛

2-رعایت سلسله مراتب اداری( پاسخ به مکاتبات اداری و ملاقات حضوری با مدیر استان)؛

2-    ساماندهی کارگزینی و تکمیل پرونده ها؛

3-    رعایت قوانین و مقررات و نظم انضباط اداری؛

4-    ثبت اطلاعات پرسنلی کارکنان در سامانه فراگیر آموزش؛

5-    بسته آموزشی و توانمند سازی کارکنان متناسب با نیاز شغلی آنها تدوین گردد؛

6-    بسته های  دوره های آموزشی همکار به همکار با هدف برنامه ریزی و رعایت زمان بندی  تدوین گردد؛

7-    پاسخ به موقع مکاتبات اداری؛

8-    پی گیری اخذ مجوز انشعاب آب شرب قرق و انشعاب گاز انبار سازمانی؛

9-    تدابیر لازم در خصوص نظام نر م افزاری و بایگانی مجازی اسناد اداری صورت گیرد؛

10-  پی گیری جهت تسریع در  فروش بذور آفتابگردان؛

11-  پی گیری  در خصوص مستند سازی مالکیت انبار  قرق و ساختمان اداری محوطه سازمان؛

12- پی گیری جدی در خصوص  اجرای رئوس  برنامه های عملیاتی شرکت؛

13- فعالیت کاری نیرو ها در ساعت غیر اداری منوط  به هماهنگی مسئول مربوطه و حراست می باشد؛

14- رصد نمودن گروههای  هدف( کارگزاران و کشاورزان) با توجه به مناطق جغرافیایی استان تا بهره مفید تری از آزمون خاک بعمل آید؛

15- ثبت اطلا عات مربوط به آزمون خاک در سامانه1559؛

16- پی گیری در خصوص اجرایی نمودن سامانه حقوق و دستمزددر سیستم تحت وب؛

در خواست های اولیه در خصوص تعمیر و امکانات  مورد نیاز صورت گیرد تا پس از تامین اعتبار اجرایی گردد.

اخبار برگزیده