اخبار

به گزارش روابط عمومی، به نقل از جناب مهندس فهيمی مدير شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان يزد:

سامانه تلفنی 1559 و باشگاه كشاورزان با برگزاری مراسم باشکوهی با حضور جناب آقای مهندس عباس کشاورز معاون محترم وزیر جهاد كشاورزی در امور زراعت، جناب آقای دکتر بازرگان ریاست محترم موسسه تحقیقات خاک و آب ، جناب آقای شمس اله ملازاده معاون محترم فنی و تولیدی شرکت خدمات حمايتی كشاورزی، راه اندازی شد. يادآوری می گردد كه جناب آقای مهندس میر محمدی استاندار محترم یزد در شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان يزد حضور يافتند و گزارشی از عملکرد و توانائی های سامانه 1559 به ایشان ارائه شد.

خلاصه ای از برنامه ها:

  1. ابتدا مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری و مجری استانی و پخش سرود جمهوری اسلامی شروع گردید .  
  2.  برنامه با اعلام خیر مقدم به حضار و گزارش عملکرد شرکت و همچنین ذکر توانائی های سامانه تلفنی 1559 توسط  جناب مهندس فهيمی ادامه یافت .
  3. سپس جناب آقای مهندس کشاورز به بیان مزایای سامانه و خدماتی که توسط آن به کشاورزان زحمت کش ارائه می شود، پرداختند و بعد به وضعیت کشاورزی استان نسبت سایر مناطق کشور اشاره نموده و بحران کم آبی را متذکر گردیدند و همچنین ظرفیت های استان را یادآوری نموده و با اشاره به وجود کارخانجات متعدد کود، فرمودند با توجه به شرايط اقليمی، این استان می تواند قطب تولید کود در کشور شود  .
  4. در خاتمه به دلیل ضیق وقت و بازدید مسئولین محترم از چندین کارخانه تولید کود در مناطق مختلف استان، برنامه با افتتاح سامانه به دست جناب آقای  مهندس عباس کشاورز معاون محترم وزیر جهاد كشاورزی و پذیرائی از حضار به پایان رسید

لازم بذکر است در این مراسم اغلب مسئولین محترم مرتبط از جمله، سازمان هواشناسی، کارگزاران، عاملین تکثیر بذر و همچنین خبرنگاران محترم صدا و سیمای استان يزد حضور داشتند و مصاحبه و تصاویر آن نیز از سیمای استان پخش گردید.


اخبار برگزیده