اخبار

جناب مهندس یزدان سیف مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با جناب دکتر سبحان اللهی، رییس محترم دانشگاه خوارزمی طی مراسمی تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی در زمینه کشاورزی امضاء نمودند.

در مراسم امضای این تفاهم نامه جناب مهندس  یزدان سیف مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش کشاورزان با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار می شود گفت: براساس این یادداشت تفاهم، قرار است دو طرف در زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی بخش کشاورزی با یکدیگر همکاری کنند.

جناب مهندس سیف در قسمتی از سخنان خود افزود: حمایت از ثبت اختراعات و تولید محصولات فناورانه کشاورزی نیز از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه است.

جناب دکتر سبحان اللهی رئیس محترم دانشگاه خوارزمی نیز در این مراسم با برشمردن امکانات آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در زمینه علم کشاورزی گفت: براساس این تفاهم نامه سمینارهای علمی مشترک و دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت برای فعالان عرصه کشاورزی با همکاری دو طرف برگزار می شود.

وی همچنین از انجام طرح های کارشناسی ارشد و دکتری با همکاری دو طرف خبر داد و گفت: طرح های مشترک علمی نیز برای گسترش بازار محصولات کشاورزی و محصولات علمی از دیگر موارد تفاهم نامه است.

لازم به یادآوری است که دانشگاه خوارزمی از قدیمی ترین دانشگاههای کشور می باشد.

لینکهای مرتبط:

- دانشگاه خوارزمی به یاری ارتقای علمی کشاورزی آمد (خبرگزاری ایانا)

- شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و دانشگاه خوارزمی یادداشت تفاهم امضاء کردند (خبرگزاری صدا و سیما)

- امضای تفاهمنامه علمی ـ آموزشی بين دانشگاه خوارزمی و شرکت خدمات حمايتی کشاورزی(خبرگزاری فارس)

- شرکت خدمات حمايتی کشاورزی و دانشگاه خوارزمی يادداشت تفاهم همکاری امضا کردند (وزارت جهاد كشاورزی)

- دانش و تکنولوژی روز دنيا بايد وارد عرصه های کشاورزی شود (فرصت امروز)