اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از افزایش 40 درصدی توزیع انواع کودهای کشاورزی تکلیفی و غیرتکلیفی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران علی محسنی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 70هزار تن انواع کودهای کشاورزی تکلیفی شامل ازته ، فسفات آمونیوم ، سوپرفسفات تریپل ، سولفات پتاسیم و کلرور پتاسیم و غیر تکلیفی شامل کودهای ماکرو ، سولفات آمونیوم و سولفات روی توسط 240 کارگزار تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بین کشاورزان متقاضی در سراسر استان مازندران توزیع شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود 40درصد افزایش را نشان می دهد. وی با اشاره به کشت مجدد برنج و استقبال کشاورزان از کشت سایر محصولات زراعی و علوفه ای در استان مازندران افزود خوشبختانه کودهای پرمصرف مورد نیاز بخش کشاورزی استان به میزان کافی تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین افزود در حال حاضر 25 هزار تن انواع کود کشاورزی برای مصارف ماههای شهریور و مهر در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ذخیره سازی شده اند.

اخبار برگزیده