اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

اهم فعالیتهای این شرکت در ایام تعطیلات جهت توزیع کودهای شیمیایی  به شرح ذیل اعلام می گردد.

1-در اواخراسفند ماه سال 97 حسب پیگیریهای انجام شده مقدار2400 تن کود اوره  از مبداء مرودشت ومقدار500 تن هم از مبداء بندر امام  برای این شرکت  تخصیص داده شد که حمل وبارگیری انها تا مورخ 97/12/27 ادامه داشت از تاریخ ذکرشده حمل  متوقف گردیدو قرار شد بعد از تعطیلات اول نوروز یعنی 98/1/5 از سر گرفته شود که متاسفانه اقدام نشد تا اینکه در مورخ 97/1/7 با مدیر عامل محترم و معاونین مکاتبه صورت گرفت و وضعیت کمبود و مشکلات بوجود آمده در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ  منعکس گردید. با عنایت مدیرعامل محترم  ، معاونین وسایر مسئولین مقدار200 تن اوره ضرب العجل به مرودشت  اعلام شد که نسبت به حمل آن به منطقه مذکور اقدام نمایند تا اینکه از مورخ 98/1/9 بارگیری و حمل آغاز گردید وازمورخ ذکر شده روند حمل به صورت نسبی تا کنون ادامه دارد. از مقدار تخصیص یافته فوق الذکر تا کنون مقدار 2550 تن حمل و حدود350 تن دیگر باقی مانده که خریداری شده و در حال بارگیری و حمل می باشد. روند بارگیری از مورخ 98/1/17 خوب شد و روزانه  100  تا 250تن برای این استان بارگیری و حمل گردیده است.
2- مقدار 250 تن کود ازته در اسفند ماه گذشته  جهت پیمانکاران بذری در نظر گرفته شد که  می بایست به انبار شرکت  حمل  وتوزیع شود که متاسفانه تا کنون تخصیص نشده و همچنان پیگیر تخصیص وحمل ان هستیم.
3- مقدار 200 تن کود سولفات پتاسیم از شرکت میهن زاج به این استان تخصیص داده شد که حسب پیگیریهای به عمل آمده آزمایش کود مذکور منتفی بوده و اقدامات بعدی آن در حال انجام می باشد .

4- کودهای غیریارانه ای سبد کودی شرکت  حسب هماهنگی انجام شده و لیست های ارسال به کارگزاران به صورت خودکار در حال هماهنگی ، خرید، حمل و توزیع بین کارگزار و تولید کننده بوده است.

5- کارگزاران در ایام تعطیلات فعال بوده وهرکدام   کود اوره برایشان حمل گردید  نسبت به توزیع بین کشاورزان اقدام نمودند.    

اخبار برگزیده