اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی،

روز پنج شنبه مورخه 9/12/97 جلسه کارگروه و رصد و پایش بازار نهاده ها و محصولات اساسی کشاورزی استان خراسان شمالی در محل سالن کشاورز سازمان جهاد کشاد کشاورزی استان با حضور ریاست محترم سازمان و مدیران محترم ستادی و شهرستانی برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر یوسفی ، ریاست محترم سازمان ، با اشاره به دوران دفاع مقدس، وضعیت فعلی اقتصاد کشور را مشابه دوران دفاع مقدس هشت ساله دفاع  مقدس دانسته  و برانجام  وظیفه عوامل نظارتی و قبول مسئولیت  همه اقشار چه مصرف کننده و تجار و بازرگانان تاکید کردند.

همچنین وی اذعان داشتند اگر اتحادیه های مرتبط و نهاده های نظارتی و کارگروه رصد و پایش به خوبی عمل نکنند پای واسطه به میدان باز شده و آن ها نیز قیمت را متناسب با سود خود به طور غیر قابل قبولی افزایش میدهند که به نفع مصرف کننده نیست.

آقای مهندس نظام دوست ، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی نیز ضمن حضور در این جلسه ، گزارش کاملی از بازدیدهای دوره ای و فنی و همچنین رصد و پایش از انبار کارگزاران و عاملین  توزیع کود در استان توسط کارشناسان واحد فنی شرکت و نظارت مستمر مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، خبر دادند.

اخبار برگزیده