اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران،

الف )عفاف و حجاب:

1-جداسازی اتاق کار خانمها و بانوان و اختصاص اتاق کار های مجزا برای همکاران خانم در همه بخش ها.

2-قراردادن اطلاعیه مربوط به رعایت عفاف و حجاب در وزارت جهاد کشاورزی در معرض دید همگانی.

3-تاکید بررعایت عفاف و حجاب در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت.

4-ارسال پیامک تبریک به مناسبت هفته عفاف و حجاب و روز مادر به تمامی همکاران خانم.

5- تقدیر از همکاران خانم و همچنین همسران همکاران به مناسبت روز زن و نکوداشت مقام و منزلت مادر

6-تبریک روز مادر از طریق اتوماسیون و اطلاع رسانی به همه همکاران

ب)حقوق شهروندی:

1-برگزاری جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور اعضاء در ابتدای سال 97

2-اطلاع رسانی به کارگزاران تحت پوشش از طریق سامانه پیامکی در راستای اطلاع رسانی شفاف به کارگزاران تحت پوشش.

3-تقویت و توسعه سامانه ارتباطی 1559 شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با هدف بازخورد فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح جامعه از نگاه عموم مردم و تمامی شهروندان.

4-تاکید بر پاسخگو بودن تمامی همکاران به کشاورزان و عموم افراد مراجعه کننده به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی.

5-قراردادن سرفصل رعایت حقوق شهروندی توسط کارکنان به عنوان یکی از شاخص های اصلی در ارزشیابی سالانه کارکنان.

6- کلیه همکاران براساس سلسله مراتب اداری در محل خدمت خود انجام وظیفه نموده و با رعایت اصل احترام به ارباب رجوع انجام دقت لازم ، سرعت و تلاش همه جانبه با هدف تحقق آرمانهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مد نظر می باشد.

7-برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری و آزمون حقوق شهروندی در سال 97 و ارائه گواهینامه آموزشی.

8- تمامی کارکنان زیر مجموعه اعم از معاون ، روسای ادارات ، کارشناسان مسئول ، کارشناسان و سایر کارکنان این نکته بسیار مهم گوشزد شد که در هر صورت باید در قبال شهروندان و مراجعین به شرکت پاسخگو بوده و رضایت شهروندان جلب گردد و هرگونه ارزیابی از کارکنان منوط به این امر خواهد  بود.

9- درموضوع ارائه خدمات در تمامی در ساعات اداری به مراجعین و بی طرف  در انجام این خدمات در حال حاضر بطور کامل در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در حال اجرا است در این زمینه تمامی کارکنان موظف به انجام آن هستند.

10-معرفی دو مدیر اینجانب به عنوان جانشین مدیر با حق امضاء به تمامی مدیران ستادی و استانی و با هدف انجام  اقدامات در تمامی شرایط

11-درحال حاضر سامانه رایانه ای شرکت به طور کامل قابل عرضه برای کارکنان و مراجعین می باشد و از طریق اتوماسیون اداری در داخل و از طریق سایت مرکزی شرکت مشغول ارائه خدمات می باشد.

12- در حال حاضر در ساختمان مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علاوه بر طراحی نصب تابلو بزرگ با آرم وزارت جهاد کشاورزی و شرکت به عنوان تابلو اصلی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و لوگوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، تابلو جداگانه ای هم با عنوان با ما کشاورزان تنها نیستند و سامانه 1559 طراحی و نصب گردیده است و علاوه بر آن تابلو نوری که حاوی قیمت انواع کودها و   نهاده های کشاورزی و اطلاعات هواشناسی و آگاهی های عمومی کشاورزی است نصب شده و 24ساعته روشن و در معرض دید کشاورزان وبهره برداران قرار دارد.

13-راهنمای طبقات شرکت در طبقه همکف و طبقه یک نصب شده و تمامی ادارات و واحدها به تفکیک در راهنمای طبقات جهت تسریع در کار مراجعین مشخص شده اند و علاوه بر آن جداسازی اتاق ها هم با نصب راهنمای هر اتاق صورت گرفته است.

14-گزارش عملکرد به صورت ماهانه ، سه ماهه ، نه ماهه و یکساله به دفتر مرکزی ارسال می شود و در کنار آن هرگونه رویدادی در سطح استان بلافاصله به اداره نظارت و ارزشیابی و هم چنین هماهنگی امور استانها اطلاع رسانی صورت می گیرد.

15- در راستای تسریع در انجام کارهای مربوط به شهروندان مسئول میز خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران  به ستاد مرکزی شرکت معرفی گردید.

منشور حقوق شهروندی

راه اندازی سامانه ی پیامکی


اخبار برگزیده