اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام،

سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی از جمله بهره برداری و افتتاح ۳۵ پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی و چندین برنامه متنوع و متعدد را در دستور کار قرار داده است .

این میزان پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر استان، برای ۲۰۳۹ نفر اشتغال ایجاد شده و تعداد ۱۲۲۹ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره مند خواهند شد.

در این ایام، علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، تعداد ۴ پروژه شاخص بخش کشاورزی با حضور مسئولین کشوری و استانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۴۳۰ نفر و تعداد ۱۳۶ خانوار بهره‌مند کلنگ‌زنی شد.

این پروژه‌ها شامل احداث شبکه‌های آبیاری تحت فشار، شبکه آبیاری و زهکشی، ایستگاه و کانال آبرسانی، ایجاد مجتمع باغات اراضی شیبدار، انبار محصولات کشاورزی، بوجاری و سیلو ذخیره گندم، برنجکوبی، پرواربندی بره، گاوداری شیری و... است.

لازم به یادآوری است مدیر شرکت خدمات حمایتی استان حضور پر رنگی در جلسات وافتتاح طرح و پروژه ها داشته است . ضمناً دستاوردهای چهل ساله شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ارسالی از روابط عمومی و امور بین الملل نیز به سازمان استان اعلام گردید.


اخبار برگزیده