اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان از دیدار با حضرت  آیت الله نورمفیدی، نمایند محترم ولی فقیه در  استان گلستان و امام جمعه گرگان خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی  شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی  گلستان ، در روز سه شنبه مورخ2/11/97 مدیر و جمعی از کارکنان این شرکت با حضرت آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده محترم ولی فقیه  استان و امام جمعه گرگان دیدار نمودند

 ابتدا حمید هزار جریبی  مدیر شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان  ضمن ارائه  گزارشی از روند تامین کود ها و پی گیری  مجدانه  و دلسوزانه  مسئولین محترم  دفتر مرکزی  و استانی ارائه نمودند  ونماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان در این دیدار گفت: مسئولان باید اولویت ها و نیازهای استان را مشخص و نسبت به رفع  آن اقدام نمایند و توجه ویژه ای به بخش های توسعه ای استان داشته باشند.

امام جمعه گرگان ادامه داد : اکنون انتظاراتی داریم که یک تحول اساسی در مساله کشاورزی صورت گیرد، زیرا ما در این بخش خیلی مشکلات داریم. امام جمعه گرگان همچنین  با اشاره به فضیلت سوره عصر اشاره داشتند: به این  که بهترین عمل صالح برای  آنهایی است ایمان آورند و عمل صالح انجام دادند و یکدیگر را به طرفداری ، انجام حق  وصبر و استقامت توصیه نمودند.

 

 

 

 


اخبار برگزیده