اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان،

مدیر شرکت خدمات حمایتی استان لرستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در راستای اجرایی کردن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین ساماندهی مراکز نگهداری انواع کالا،همه صاحبان انبارها ملزم به ثبت نام در سامانه جامع انبارها هستند.

علی خادمی با تاکید بر اینکه تاکنون 48 انبار کود شیمیایی در استان لرستان در این سامانه ثبت نام کرده اند،خاطر نشان کرد با توجه به تعداد عاملین توزیع کود شیمیایی و انبارهای آنها پیش بینی میشود حدود 100 انبار نگهداری کود شیمیایی تا چند روز آینده در سطح استان در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود:هدف اصلی از این طرح اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،حمایت از تجارت رسمی و فعالیت واحدهای مجوز دار است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی لرستان گفت:با اجرای این قانون از فعالیت و ذخیره سازی کود شیمیایی در انبارهایی که مجوز لازم را ندارند،جلوگیری خواهد شد.

وی بر ضرورت ثبت نام همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی در فعالیت های اقتصادی اعم از واحدهای صنعتی و صنفی تاکید نمود و اذعان داشت:طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت موظف شده است با همکاری دستگاه های اجرایی،با استفاده از سامانه نرم افزاری به شناسه دار کردن همه انبارها و مراکز نگهداری کالا و ثبت مشخصات مالک کالا،نوع و میزان کالاهای ورودی و خروجی از این اماکن با هدف شناسایی کالاهای قاچاق اقدام کند،ازاین سامانه جامع انبارها هم در همین راستا راه اندازی شده است.

گفتنی است؛شرکت خدمات حمایتی استان لرستان به عنوان متولی تامین کود شیمیایی استان دارای بیش از ده انبار دولتی و یکصد انبار بخش خصوصی در سطح استان میباشد و سالیانه بیش از یکصدهزار تن انواع کود شیمیایی در این انبارها ذخیره و بین کشاورزان توزیع می شود.

نشریه جنبش سرپرستی استان لرستان

 

 

کلمات کلیدی : #شرکت_حمایتی_کشاورزی
اخبار برگزیده