اخبار

.


وزیر جهاد کشاورزی بر افزایش تولیدات محصولات مهم و استراتژیک کشور در سال 1395 تاکید کرد و گفت:افزایش تولید محصولاتی چون گندم ، برنج و شکر در سال جدید هدفگذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایرنا،محمود حجتی در حاشیه سفر به شهرشوش در شمال استان خوزستان و بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی این شهرستان افزود:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، وزارت جهاد کشاورزی اجرای طرح های آماده شده در سال 1392 در راستای اقتصاد مقاومتی-مصوب سال 1393- را در دستور کار قرار داده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت:در این راستا و در بخش تولید ، طرح هایی در زمینه افزایش تولید محصولات استراتژیکی چون گندم، برنج، شکر آماده اجرا می باشند که با توجه به تعامل و همکاری خوب دولت و مجلس چشم انداز خوبی در این بخش پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد:در زمینه زیر ساخت ها نیز در بخش حفاظت و چگونگی حفظ منابع پایه آب ، خاک و محیط زیست و چگونگی بهره برداری از این منابع پایه از دیگر اولویت های سال جدید وزارت جهاد کشاورزی بوده که در تحقق آنها از توان و ظرفیت تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استفاده خواهد شد.

حجتی همچنین بیان داشت:در زمینه حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور به ویژه در بخش آبخیزداری و حفظ خاک نیز طرح هایی در وزارت جهاد کشاورزی تصویب و آماده اجرا می باشند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سال 95 با همکاری و تعامل خوب تولیدکنندگان و کارکنان بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی شاهد پیشرفت خوب طرح های زیر بنایی در بخش کشاورزی در کشور باشیم.

لينك خبر

 

اخبار برگزیده