اخبار

به گزارش­ خبرگزاری صداوسیما از ­شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،

در جلسه ای که امروز با حضور ­حمید رسولی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مسئولان بانک مرکزی، در شرکت خدمات حمایتی برگزار شد، سامانه پرداخت الکترونیکی راه اندازی شد و آغاز به کار کرد.

رسولی در این نشست گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سوی بانک مرکزی به عنوان پایلوت برپائی و اجرای سامانه انتخاب شده و این شرکت به عنوان یک شرکت دولتی با توجه به حجم فعالیت ها در حوزه تامین، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی و میزان فروش سالیانه خود، بستر مناسبی را برای اجرای این پروژه به عنوان پایلوت دارا است.

وی تصریح کرد: با اجرای این سامانه در این شرکت، پرداخت با صدور فیزیکی چک متوقف و همه ­پرداخت ها با امضای الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

رسولی ادامه داد: از مزایای این سیستم می توان به صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در منابع، پرداخت آنلاین (برخط) و بدون تاخیر به ذینفع، اعمال کنترل و نظارت بیشتر بر فرایند مذکور، امنیت و اطمینان و سهولت اجرای فرایند پرداخت اشاره کرد.

وی اضافه کرد: با این اقدام، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گام بزرگ دیگری در راستای عملیاتی کردن­ سیاست های دولت الکترونیک در کشور برخواهد داشت.

 

اخبار برگزیده