اخبار

 
رئیس انجمن ارگانیک ایران با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه عرضه محصولات ارگانیک ایران در نمایشگاه ارگانیک بایوفاخ آلمان، گفت: ایران برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است.

سیدرضا نورانی رئیس انجمن ارگانیک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: امسال برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران توسط انجمن ارگانیک ایران در بزرگ‌ترین نمایشگاه ارگانیک جهان (بایوفاخ) واقع در شهر نورنبرگ آلمان شرکت کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 150 کشور تولیدکننده محصولات ارگانیک شرکت دارند و انجمن ارگانیک ایران مسئولیت غرفه ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارند.

رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: از غرفه ارگانیک ایران در این نمایشگاه علیرغم قرار گرفتن در کنار غول‌های بزرگ تولیدکننده محصولات ارگانیک جهان از جمله آمریکا، برزیل، آرژانتین، اکوادور و کلمبیا استقبال خوبی شده است.

نورانی تصریح کرد: بازدیدکنندگان بسیار زیادی از 5 قاره جهان از این نمایشگاه و همچنین غرفه ایران تاکنون دیدن کرده‌اند و از اینکه ایران توانسته در کوتاه‌ترین زمان در رده بندی بین‌المللی تولیدکنندگان ارگانیک قرار بگیرد، متعجب هستند.

وی افزود: امروزه اروپایی‌ها و مردم آمریکا معتقدند استفاده از محصولات ارگانیک می‌تواند سلامت آنها را واکسینه کند و به همین دلیل استقبال خوبی از نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک بایوفاخ شده است. این نمایشگاه از 21 بهمن  تا 24 بهمن در شهر نورنبرگ آلمان دایر بوده است.

 

اخبار برگزیده