اخبار

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل امروز صبح، جلسه مجمع فوق العاده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با موضوع درخواست اصلاحیه بودجه سال ۹۷ و طرح بودجه ۹۸ برگزار شد

این جلسه که نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری نیز به عنوان اعضای مجمع حضورداشتند در ساختمان ستاد وزارت جهادکشاورزی درمحل امورمجامع و شرکت ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای مهندس حمیدرسولی عضوهیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با طرح مفاد مورد درخواست شرکت در زمینه ی اصلاحیه بودجه یی سال 1397 به تشریح فعالیت های شرکت در سال جاری به خصوص در توزیع تامین و تدارک، در نهاده های کشاورزی پرداخته و موارد مختلفی را که به دلیل تغییر نرخ ارز باعث افزایش قیمت ها و هزینه ها شده بود، تبیین نمود.  ایشان با اشاره به ضرورت تامین و تقاضای بخش کشاورزی وجهت امنیت غذایی تاکید کردند: شرکت خود را به اجرای ابلاغیه ی نیاز کودی که از سوی معاونت وزارت معاونت متبوع ابلاغ می گردد ملزم می داند.

در این جلسه آقای مهندس عباس کشاورز رئیس هیئت مدیره ی شرکت و معاون وزیر جهادکشاورزی در امورزراعت درخصوص رویه ی تامین نیاز کودی و تعدیل آن براساس میزان مصرف کشاورز در سنوات گذشته و ابلاغ آن به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جهت تامین کودهای یارانه یی، توضیحاتی ارایه نمود. ایشان با بیان ضرورت تداوم تامین نیاز کود کشور برای حفظ روند خودکفایی گندم برای سومین سال متوالی و حفظ روند رو به پیشرفت زراعت محصولاتی نظیر دانه های روغنی و نیشکر، در اهمیت اصلاح بودجه ی شرکت برای تامین هزینه های خرید و تامین کودهای کشاورزی یارانه یی تاکید کردند.

در پایان جلسه اعضای مجمع مواردی برای تکمیل مستندات درخواست اصلاحی بودجه، بیان کردند.

دراین جلسه علاوه بر آقای مهندس حمیدرسولی عضوهیات مدیره و مدیرعامل شرکت، سایر اعضای هیئت مدیره اقایان شمس اله ملازاده معاون فنی و کنترل کیفی، علی علیزاده معاون بازرگانی و همین طور آقای عباس مریدنژاد معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات، محمودخون زر ذی حساب و مدیرامورمالی شرکت حضور داشتند. نمایندگانی نیز از شرکت مادرتخصصی خدمات حمایتی کشاورزی در جلسه حضور یافتند.

 


اخبار برگزیده