اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

در این نشست دبیر تهک استان با اشاره به راه اندازی سامانه خودکار تهک و نحوه ثبت نام، خواستار برگزاری کارگاه آموزشی تهک کشاورزی برای کارگزاران شد. در ادامه مسئول روابط عمومی هواشناسی استان با اشاره به ثبت نام کشاورزان در این سامانه افزود: کشاورزان با ثبت نام در این سامانه، پیش بینی و توصیه های کشاورزی را مستقیم و بدون واسطه از طریق پیامک دریافت میکنند. وی افزود ارتباط تنگاتنگ کارگزاران با کشاورزان و بهره برداران میتواند به تشویق ثبت نام کشاورزان در این سامانه گام موثری باشد.

سپس مهندس باقریان ضمن تقدیر و تشکر در زمینه همکاری آن سازمان در  ارسال بموقع گزارش وضعیت هواشناسی استان، به نقش سامانه 1559 باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اهمیت اطلاع رسانی به موقع و  فنی کشاورزی، مشاوره های فنی رایگان و سایر مزایا ی این سامانه اشاره و تصریح کرد شرایط آب و هوایی در استفاده بهینه از  نهاده های کشاورزی اهمیت بسزایی دارد و با توجه به توصیه های هواشناسی میتوانیم از هدر رفتن آنها جلوگیری و زمان مناسب را برای استفاده از این نهاده ها انتخاب کنیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، همکاری و ارتباط این شرکت با سازمان هواشناسی را گام مهم و مثبتی در راستای حمایت از جامعه کشاورزان و بهر برداران دانست و برگزاری کارگاه های آموزشی در این خصوص جهت آشنایی بیشتر کشاورزان و کارگزاران را لازمه این امر بیان کردند.

اخبار برگزیده