اخبار

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان آذربايجان شرقي:

جلسه شوراي هماهنگي سازمان جهاد كشاورزي استان با حضور رياست محترم سازمان جهاد كشاورزي ، مديرعامل محترم غله ، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و ادارات تابعه ،روز شنبه مورخه 16/7/97 در محل سالن جلسه شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 8 كشور برگزار شد .

دراين جلسه ریاست محترم سازمان در خصوص حمل و نقل جاده ای و ریلی و مکاتبات انجام شده با استانداری محترم استان در مورد استفاده از ناوگان حمل و نقل دستگاههای دولتی در حمل نهاده های کشاورزی مطالب ارائه نمود.

 سپس مديرشركت خدمات حمايتي كشاورزي استان پس از استماع سخنان مسئولين حاضر درجلسه، به مشكلات تامين و توزيع نهاده هاي كشاورزي درسطح استان بويژه حمل كود شيميايي از مبادي اشاره و اظهار داشت عليرغم مكاتبات متعدد و مراجعات حضوري به دستگاه هاي دولتي در استان جهت همكاري درخصوص استفاده از ناوگان سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، بنياد مسكن انقلاب اسلامي ، شركت راه آهن استان و  . . . ، متاسفانه دستگاه هاي مذكور به دليل برخي مشكلات داخلي و نواقصات فنی کامیونهای تحت اختیار قادر به همکاری نبودند. در این راستا این مدیریت به منظور جذب و اعزام کامیون و تریلی به بنادر جنوبی و پتروشیمی ها تلاش و مساعی خود را با همکاری سازمان جهاد کشاورزی ادامه میدهد.

ضمنا به منظور توزیع متعادل موجودی انبار با استفاده از توان و ظرفیت پیمانکار داخلی استان نسبت به ارسال کود مورد نیاز کشاورزان اقدام می نماید.


اخبار برگزیده