اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهار محال وبختیاری

همایش بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر، با حضور فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان ،رییس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ، مدیران ادارات وابسته ،خانواده های معظم شهدا،ایثارگران ،معاونین ،مدیران ستادی و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

مهندس میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که در این جلسه حضور داشتند بیان نمودند:

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در همایش گرامیداشت سوم خرداد در سازمان جهاد کشاورزی استان

 خرمشهر را برای ما یک اسوه و نمونه و قطب ایثارگری شده است و آزادسازی خرمشهر یک الگو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

سردار علی محمد اکبری افزود : رزمندگان اسلام و طراحان جنگ ما، عملیات بیت‌المقدس را با هدف بیرون راندن دشمن به پشت مرزها ، نشان دادن قدرت نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، انهدام نیروهای متجاوز در غرب کارون و آزاد سازی خرمشهر ساماندهی کردندو عملیات بیت المقدس دستاورد های سیاسی و نظامی بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد و آن را تبدیل به یکی از مهم ترین عملیات های جنگ تحمیلی کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس یکی از پر افتخارترین عملیات های رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد:

آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار ملتی را روایت می‌کند که با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگیدند تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران به ارمغان آورند. فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد :آن چه حماسه عظیم خرمشهر را ساخت، اوج ایثارها، فداکاریها، شجاعتها، شهادتها، مقاومتها، رنجها و مظلومیتها بوده است و «خرمشهر را خدا آزاد کرد»


اخبار برگزیده