اخبار

روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان قزوين گزارش داد:

رأس ساعت 12 ظهر روز شنبه 97/5/6 جلسه ای با حضور مدیر خدمات حمایتی کشاورزی استان و همکاران شرکت در رابطه با انتقال خلاصه مطالب گردهمایی مدیران ستادی و استانی در محل شرکت خدمات حمایتی استان قزوین برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خیر مقدم به همکاران، آقای نقی زاده به بررسی مشکلات و نقاط قوت و ضعف و ارائه پیشنهاد ها پرداختند.

ایشان ضمن اشاره به شرایط حساس کاری در ماه های آتی بیان نمودند که سال زراعی پر تلاشی را پیش رو خواهیم داشت و بایستی صبورانه و با تدبیر از این مرحله عبور کنیم. وی با بیان کمبود کود اوره در استان  و مشکلات بوجود آمده اخیر که با همت و همکاری بی نظیر جناب آقای رسولی مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشورو نهاد ریاست جمهوری برطرف گردید ، از همه کسانی که در این زمینه به تولیدکنندگان بخش کشاورزی کمک نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

در گردهمایی مدیران رتبه بندی استان ها با توجه به استانداردهای شرکت صورت گرفته است. نقی زاده با بیان اینکه کار شرکت یک کار تیمی و گروهی است از کلیه همکاران خواستند تا تلاش مضاعفی جهت پیشبرد اهداف شرکت داشته باشند.

در ادامه کلیه موارد عنوان شده در گردهمایی به همکاران اطلاع رسانی شد و مسئولیت پیگیری هر یک از همکاران در روند پیشبرد اهداف شرکت بررسی و مشخص گردید.


اخبار برگزیده