اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت در سال 98، حدود 150 مورد بازدید از کارگزاران توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در 10 شهرستان استان همدان به انجام رسیده است . 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت در عملیات پایش توزیع کود شیمیایی، مواردی چون وضعیت انبار، ذخیره انباری، نحوه انبارداری، نحوه نمونه برداری از کودهای ارسالی، صفافی و پارت چینی کودها، نظافت انبار، چگونگی توزیع ، تابلوی کارگزاری و قیمت کودها و محل نصب آنها بازبینی می شود و در کل نحوه عملکرد کارگزار مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد که در نتیجه عملکرد بهتر، رفع اشکالات و نواقص احتمالی در کارگزاری و در نهایت رضایت کشاورز را به دنبال خواهد داشت .

آقای ضرابی افزود که طی بازدیدهای صورت گرفته ، بدلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین در چند کارگزاری، عاملیت آنها لغو شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در پایان عنوان کرد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با رصد و پایش دقیق، از ورود کودهای بی کیفیت و تقلبی به چرخه کشاورزی کشور جلوگیری کرده و کشاورزان نیز با آسودگی خاطر، نهاده ها را با برند معتبر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مورد استفاده قرار می دهند.

اخبار برگزیده