اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

در تاریخ بیست و ششم اسفند 98 جلسه ای با موضوع بررسی روند تأمین و توزیع کود شیمیایی برای کشت های بهاره استان همدان در محل مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر و کارشناس زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و آقای علیرضا رنجبرضرابی مدیر و آقای امیر سامی رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، در محل دفتر مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برگزار شد، روند تأمین و توزیع کود شیمیایی جهت کشت های بهاره استان همدان مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه آقای ضرابی گزارشی از تأمین و توزیع کود شیمیایی در روزهای منتهی به پایان سال 98 ارائه کرد و گفت حمل و تخلیه کود شیمیایی از مبادی به انبارهای سازمانی و انبارهای کارگزاران استان همدان در حال انجام است .

آقای ضرابی گفت عملیات کیسه گیری کود فله موجود در انبار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان نیز بدون وقفه و حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می شود و همزمان برای کارگزاران در شهرستان های مختلف استان همدان بارگیری و ارسال می شود .

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود برای کشت های بهاره تاکنون حدود 16890 تن کود ازته، 1225 تن کود فسفاته، 1729 تن کود پتاسه برای کارگزاران حمل و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

در ادامه آقای لاهوتیان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تأمین و توزیع کود شیمیایی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان را خوب توصیف کرد و گفت با توجه به نیاز کشاورزان استان به کود شیمیایی در این برهه از زمان و به جهت جلوگیری از تجمع در مراکز توزیع و کارگزاری ها در این شرایط بیماری که در کشور وجود دارد، درخواست کرد که برش 1500 تنی برای شهرستان ها لحاظ شود.

آقای امیر سامی رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان نیز بر آمادگی همه همکاران بازرگانی برای تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی در استان همدان تأکید کرد.   


اخبار برگزیده