اخبار

.

جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون استان همدان در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ، جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون استان همدان در محل سازمان جهاد کشاورزی با حضور مدیریت ها و معاونت های سازمان جهاد کشاورزی و مدیر اعتبارات بانک کشاورزی و همچنین جناب آقای مهندس بحیرایی مجری محترم طرح فروش وکالتی ماشینها و ادوات کشاورزی دفتر مرکزی شرکت و مسئول ماشین آلات کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید .

در این جلسه آقای مهندس بحیرایی به نحوه فروش و عرضه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پرداختند و بیان داشتند که با توجه به خوشنامی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بین کشاورزان و وجود بیش از 4000 کارگزار در سطح کشور ظرفیت بزرگی برای عرضه و فروش ماشین آلات و ادوات کشاورزی در کشور وجود دارد که در هیچ شرکت دولتی و خصوصی چنین موقعیتی وجود ندارد .  

در این کمیته موضوعاتی مهمی مطرح شد که اهم آنها در ذیل آمده است:

  1. فرآیند چگونگی قرار گرفتن شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در چرخه فروش ادوات و ماشین آلات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان .
  2. اعتبار پیش فاکتورهای صادره توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان نزد سرپرستی شعب بانک کشاورزی استان
  3. تخصیص اعتبار برای کارگزاران و عاملین فروش با توجه به ابلاغ سهمیه خط اعتباری مرکز مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان در جهت جذب ماشین آلات و ادوات کشاورزی
  4. هماهنگی با 9 مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان های همدان برای تعامل با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان به منظور تبلیغ و ترویج فروش و عرضه ماشین آلات کشاورزی در شرکت و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی توجیحی در این خصوص .
  5. اعلام آمادگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برای برگزاری نمایشگاه های موقت و دائمی ماشین آلات و ادوات کشاورزی با همکاری شرکت های تولید کننده طرف قرارداد .

در پایان جلسه جناب آقای مهندس پرورش معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم همکاری و هماهنگی همه مدیریت ها و معاونت های سازمان جهاد کشاورزی با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای قرار گرفتن در چرخه فروش و عرضه ماشین آلات کشاورزی تاکید کردند .

 


اخبار برگزیده