اخبار

    به مناسبت تجلیل از زحمات هفت نفر از همکارانی که بیش از سی سال عمر خود را براي خدمت رساني به كشاورزان و بهره برداران گذراندند و خالصانه در جهت تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نورزیدند در مورخ 26/1/97 مراسمی پاسداشت در دفتر این مدیریت برگزار شد.

 

    ابتدا مدیر محترم استان، ضمن تبریک سال نو و عید مبعث رسول اکرم(ص)، از زحمات همه همکاران بخصوص همكاران بازنشسته تقدیر و تشکر نموده و به تشریح خلاصه ایی از عملکرد استان در سال گذشته پرداخت .آقای باقریان به تلاش بیشتر در خصوص برنامه ریزی جهت تامین و توزیع نهاده ها بخصوص دانه های روغنی و حبوبات و بازاريابي و فروش ماشین آلات کشاورزی تاکید و بقاء و ادامه حيات شرکت را منوط به فعاليت مجدانه تک تک همکاران در پیشبرد اهداف شرکت بیان کرد. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میرزایی امام جماعت محترم استان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و تبریک عید مبعث، به فلسفه بعثت حضرت محمد(ص) اشاره و از همکاران خواستند تا با پیروی از دین مبارک اسلام محمدی و حفظ اخلاق خداپسندانه در خدمت به مملکت و مردم بخصوص کشاورزان، بهره برداران و کارگزاران که بازوی توانمند شرکت هستند ، تمام کوشش خود را بکار گیرند.

در خاتمه به هفت نفر از همکاران گرامی که در اسفند ماه 96 به درجه بازنشستگی نائل گشته اند به پاس یادبود،  لوح تقدیری از طرف مدیریت تقدیم شد.  اين مراسم با نثار صلوات بر محمد و آل محمد(ص) قبل از اذان ظهر پایان یافت.

 


اخبار برگزیده