اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران فعالیت های انجام شده در زمینه رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری را تشریح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مهندس مجید سلطانی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مهم ترین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری را در سال 96 به شرح ذیل تشریح کرد:

بند1 – در راستای این بند کلیه همکاران براساس سلسله مراتب اداری در محل خدمت خود انجام وظیفه نموده و با رعایت اصل احترام به ارباب رجوع انجام دقت لازم ، سرعت و تلاش همه جانبه با هدف تحقق آرمانهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مد نظر می باشد.

بند2-براساس تاکید صورت گرفته در این بند به تمامی کارکنان زیر مجموعه اعم از معاون ، روسای ادارات ، کارشناسان مسئول ، کارشناسان و سایر کارکنان این نکته بسیار مهم گوشزد شد که در هر صورت باید در قبال شهروندان و مراجعین به شرکت پاسخگو بوده و رضایت شهروندان جلب گردد و هرگونه ارزیابی از کارکنان منوط به این امر خواهد  بود.

بند3-موضوع ارائه خدمات در تمامی در ساعات اداری به مراجعین و بی طرف  در انجام این خدمات در حال حاضر بطور کامل در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در حال اجرا است در این زمینه تمامی کارکنان موظف به انجام آن هستند.

بند4-در این زمینه دو معاون اینجانب به عنوان جانشین مدیر با حق امضاء به تمامی مدیران ستادی و استانی و با هدف انجام  اقدامات در هر شرایطی معرفی شدند.

بند5 :

الف-درحال حاضر سامانه رایانه ای شرکت به طور کامل قابل عرضه برای کارکنان و مراجعین می باشد و از طریق اتوماسیون اداری در داخل و از طریق سایت مرکزی شرکت مشغول ارائه خدمات می باشد.

ب-در این زمینه پیش بینی اعتبار لازم صورت گرفته است.

پ-برای انجام این امر هم 36 عنوان دوره آموزشی برای کارکنان ، کارگزاران و بهره برداران در سال 96 طراحی شده و به اجرا درآمده است و برای سال 97 هم 12 دوره آموزشی ویژه کارگزاران تا کنون طراحی و پیش بینی شده است.

ث-در این زمینه گزارش های کار مدیریت در بازده زمانی سه ماهه ، شش ماهه و یکساله تنظیم و به اداره نظارت و ارزشیابی تحویل گردید و در کنار آن گزارش هرگونه فعالیت و عملکرد بلافاصله به دفتر مرکزی منعکس می گردد.

6-خوشبختانه در زمینه اطلاع رسانی به موقع ، واحد روابط عمومی استان مازندران در سال 96 موفق گردید رتبه نخست را در سطح  استانهای کشور به خود اختصاص دهد و در سال 97 هم این روند با سرعت و شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

7-در اجرای این بند هم در حال حاضر در ساختمان مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علاوه بر طراحی نصب تابلو بزرگ با آرم وزارت جهاد کشاورزی و شرکت به عنوان تابلو اصلی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و لوگوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، تابلو جداگانه ای هم با عنوان با ما کشاورزان تنها نیستند و سامانه 1559 طراحی و نصب گردیده است و علاوه بر آن تابلو نوری که حاوی قیمت انواع کودها و نهاده های کشاورزی و اطلاعات هواشناسی و آگاهی های عمومی کشاورزی است نصب شده و 24ساعته روشن و در معرض دید کشاورزان وبهره برداران قرار دارد.

-ساعت کار کارکنان و همچنین مرخصی ها و ماموریت های آنها به صورت سامانه الکترونیکی ثبت و همچنین با حضور نگهبان نظارت شده و گزارش آن روزانه به رویت مدیر می رسد و تشویقات و تنبیهات هم از روی آن انجام می شود.

-راهنمای طبقات شرکت در طبقه همکف و طبقه یک نصب شده و تمامی ادارات و واحدها به تفکیک در راهنمای طبقات جهت تسریع در کار مراجعین مشخص شده اند و علاوه بر آن جداسازی اتاق ها هم با نصب راهنمای هر اتاق صورت گرفته است.

8-در این رابطه هم سعی شده است با اطلاع رسانی لازم از سوی واحدهای بازرگانی و مالی به کارگزاران تحت پوشش ، پرونده های حقوقی  به حداقل ممکن کاهش یابد و در کنارآن هم سعی شده با کارگزاران متخلف و سوء استفاده کنندگان از برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به شدت برخورد شود.

9-حراست مدیریت براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی مقامات بالادستی تمامی نگهبانان را نسبت به حساسیت کار و وظیفه ای که بر عهده دارند توجیه نموده بطوریکه در حال حاضر در سطح استان مازندران از این نظر در بالاترین سطح اعتماد و اطمینان کارهای مربوط به ورودی و خروجی و رضایتمندی ارباب در حال انجام است.

10-در این زمینه خوشبختانه  تمامی کارکنان نسبت به وظایف خود آگاه بوده و با تمامی قدرت نسبت به انجام آن پای بند می باشند.

11-گزارش عملکرد به صورت ماهانه ، سه ماهه ، نه ماهه و یکساله به دفتر مرکزی ارسال می شود و در کنار آن هرگونه رویدادی در سطح استان بلافاصله به اداره نظارت و ارزشیابی و هم چنین هماهنگی امور استانها اطلاع رسانی صورت می گیرد.

15-در اجرای این بند و در راستای تسریع در انجام کارهای مربوط به شهروندان مسئول میز خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران معرفی گردید.

 

 

 

اخبار برگزیده