به گزارش رابط روابط عمومی مديريت بازاريابی و فروش
محمدمهدی سعيدی مدير بازاريابی و فروش شرکت خدمات حمايتی کشاورزی گفت امروز ۹ مهرماه، استان هرمزگان میزبان شانزدهمین همایش بازاریابی کود شد. این همایش با حضور مدیران ارشد بخش کشاورزی، کارشناسان بازاریابی، تولیدکنندگان و توزیعکنندگان نهادههای کشاورزی آغاز به کار کرد.در مراسم افتتاحیه، بر نقش کلیدی بازاریابی علمی و هدفمند در تأمین بهموقع کود و نهادههای مورد نیاز کشاورزان تأکید شد. همچنین موضوعاتی همچون افزایش بهرهوری در بخش کشاورزی، توسعه روشهای نوین بازاریابی، و حمایت از تولیدکنندگان داخلی به عنوان محورهای اصلی همایش مطرح گردید.این گردهمایی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای نوین در مسیر ارتقای امنیت غذایی و بهبود عملکرد مزارع در کشور محسوب میشود.