اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان همدان، عملیات بارگیری، حمل و تخلیه مقدار 22000 تن انواع نهاده های کشاورزی از مبداء انبارهای سازمانی استان همدان به اقصی نقاط کشور را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای  به پیمانکاران واجد شرایط از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واگذار می نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از" دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد " از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ 500000 ریال که از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گیرد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه از روز پنجشنبه مورخ دوم آبان لغایت پنجشنبه نهم آبان 98 تا ساعت  19:00 می باشد.

آخرین مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی بارگزاری در سامانه تا ساعت 19:00 روز سه شنبه بیست و یکم آبان است.

تاریخ گشایش پیشنهادها ساعت 10 صبح روز چهارشنبه بیست و دوم آبان در محل مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان به آدرس میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان اراک می باشد.

مبلغ و نوع تضمین فرایند ارجاع کار به مبلغ 490,000,000 ریال است که به دوصورت ضمانتنامه بانکی و یا فیش واریزی به شماره حساب شبایIR250100004001039704005791  نزد بانک مرکزی از طریق دستور پرداخت ساتنا با شناسه واریز   30  کاراکتری 362039765263500650000000000006 قابل ارائه می باشد.

 اصل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (الف) علاوه بر بارگزاری در سامانه، می بایستی بصورت فیزیک و در پاکت دربسته و ممهور، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه بیست و یکم آبان به دبیرخانه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تحویل شود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با مراجعه به آدرس اینترنتی شرکتwww.assc.ir  و آدرس پایگاه ملی  اطلاع رسانی مناقصات http :// iets/mporg.ir  و یا تماس با شماره تلفن 22- 08132646720  امکان پذیر است.

شماره تماس پشتیبانی سامانه 41934-021

شماره تماس دفتر ثبت نام در سامانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان  08138271409

اخبار برگزیده