اخبار

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با رویکرد تامین نهاده های غیریارانه ای و با کیفیت از سال 95 وارد این بازار شده است و تا پایان امسال تنوع کودی کشور به 50 نوع می رسد.

............................................

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا تیرماه ماه امسال تعداد اقلام موجود در سبد کودی این شرکت ۱۲ نوع بوده که با تلاش و مدیریت مطلوب به ۳۵ نوع کود رسیده است.

بر اساس این گزارش، با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال سبد کودی کشور با رشد بیش از ۳۰۰ درصدی، به ۵۰ نوع خواهد رسید.

قرارداد با ۱۲ شرکت تولیدکننده کودهای غیریارانه ای در نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان

در همین راستا، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران، از نمایشگاه های تخصصی به عنوان محلی برای عرضه آخرین محصولات و دستاوردها در این حوزه استفاده می کند.

بر پایه این گزارش، شرکت خدمات حمایتی در سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ نمایشگاه تخصصی کود و نهاده در کشور برپا کرده است و در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان که در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ برگزار می شود، حضوری فعال دارد.

همچنین برای نخستین بار به صورت تیمی به همراه ۱۲ شرکت طرف قرارداد کودهای غیریارانه ای زیر نام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان شرکت می کند.

اسامی شرکت های طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی در نمایشگاه اصفهان به این شرح است:

شرکت بار افشان، شرکت مهندسی سازه های یادنگار (سینکو)، شرکت کود بهبود دهنده رشد مایع (ضدیخ گیاهی)، شرکت کیمیا اکسیر شرق، واحد تولیدی حسین محمدی (الکان)، شرکت کشتکار سروین آسیا، واحد تولیدی غلامحسین رفعتی، مجتمع جهان زکاوان کرمانشاه، شرکت اندیشمندان خدمات آزاد، پتروشیمی ارومیه ، واحد تولیدی نوروزسمیعی وشرکت فاتح فرآور کیمیا.

لینک های مرتبط:

تا پایان امسال تنوع سبد کودهای کشاورزی به ۵۰ نوع می رسد(خبرگزاری اگنا)

-تا پایان امسال تنوع سبد کودهای کشاورزی به 50 نوع می رسد( اخبار قرمز)

- تنوع سبد کودهاي کشاورزي كشور  به 50 نوع مي رسد.(خبرگزاری آریا )

اخبار برگزیده