اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

دوره هم اندیشی و آموزشی مسئولان مالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به مدت دو روز در استان همدان برگزار شد، این دوره از روز چهارشنبه مورخ هفدهم مهرماه به میزبانی استان همدان، با حضور جناب آقای مهندس تورج منصوری عضو محترم هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و جناب آقای مهندس خون زر ذیحساب و مدیر محترم امور مالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و جناب آقای مهندس علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان به همراه معاونان و کارشناسان امور مالی و مسئولان مالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استانها برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و سرود ملی، کلیپی از جاذبه های گردشگری استان همدان برای حضار پخش شد، سپس جناب آقای مهندس رنجبرضرابی ضمن خوش آمد گوئی به مهمانان وضعیت کلی استان را در بخش کشاورزی تشریح کردند.

در ادامه آقای مهندس منصوری به ایراد سخن پرداختند و وضعیت شرکت را تشریح و استانداردهای حسابداری را بیان کردند.

بعد از سخنان جناب آقای مهندس منصوری، جناب آقای مهندس خون زر مسائل مالی شرکت را به اطلاع حاضران در جلسه رساندند، ایشان جهت پیشبرد اهداف شرکت به نحو احسن، توصیه هائی نیز بیان داشتند.

سپس کارشناسان سامانه ستاد جناب آقای مهندس گودرزی و جناب آقای مهندس خورشیدی در جلسه حاضر شدند و آموزش های لازم را در خصوص سامانه ستاد ارائه کردند و به سوالات پاسخ گفتند .

جلسه بعدازظهر با سخنرانی سرکار خانم دکتر همائی روانشناس آغاز به کار کرد و سپس معاونان و مدیران ستادی امور مالی مباحث مرتبط را مطرح و به سئوالات پاسخ گفتند.

در پایان به مسئولان مالی برتر لوح تقدیر اهداء شد .


اخبار برگزیده