اخبار

.

معاون فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی، از انعقاد دو قرارداد با تولیدکنندگان برتر ماشین آلات و ادوات کشاورزی خبر داد و گفت: سایر تولیدکنندگان برتر نیز می توانند در این زمینه با ما همکاری کنند

شمس الله ملازاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت خدمات حمایتی آماده همکاری با تولیدکنندگان داخلی ماشین آلات کشاورزی است و تعدادی قرارداد با تولیدکنندگان برتر دیگر نیز در دست اجراست.

وی افزود: در این همکاری های دو جانبه متعهد شده ایم ماشین آلات داخلی با ضمانت و گارانتی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و توسط شبکه کارگزاری های ما در سراسر کشور به کشاورزان عرضه شود. ضمن اینکه ماشین سازان نیز ملزم به ارایه خدمات پس از فروش به کشاورزان و بهره برداران شده اند.

معاون فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با اشاره به نتایج مثبت این همکاری ها برای کشاورزی کشور، تصریح کرد: در راستای این طرح، بانک کشاورزی نیز متعهد شده است به کشاورزانی که از طریق شبکه کارگزاری های خدمات حمایتی ماشین آلات خریداری می کنند، تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصدی پرداخت کند.

ملازاده به برند و اعتبار شرکت خدمات حمایتی نزد کشاورزان و زارعان اشاره و اظهار کرد: شبکه گسترده کارگزاری های سراسری شرکت خدمات حمایتی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان و زارعان قرار دارد و تمامی نهاده ها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی در این شبکه با کیفیت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص کیفیت ماشین آلات و مکانیزاسیون داخلی، گفت: تلاش داریم تا در این طرح با تولیدکنندگان خوشنام و برتر کشور همکاری کنیم و بهترین و باکیفیت ترین ماشین آلات را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

ملازاده ادامه داد: بر همین اساس از ماشین سازانی که با ما همکاری می کنند، تعهد می گیریم تا خدمات مطلوب و گارانتی پس از فروش به کشاورزان ارایه دهند و رضایت زارعان و خریداران را جلب کنند.

وی به استقبال خوب تولیدکنندگان ماشین های کشاورزی از این طرح اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال همان گونه که در بخش کود و نهاده، سال خوبی برای کشاورزی کشور پیش بینی شده است، دستاوردهای مناسبی در بخش مکانیزاسیون هم حاصل شود.

 

اخبار برگزیده