اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز شنبه مورخ 98/6/2  جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی به ریاست مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و با حضور معاونت برنامه ریزی استانداری، ریاست دانشکده کشاورزی و سازمان آب و فاضلاب استان، مدیران و روسای واحدهای سازمان و مدیران ادارات تابعه از جمله شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این جلسه  رئیس سازمان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهدای والا مقام رجایی و باهنر را گرامی داشتتند.

 در ادامه مهندس جمشید باقریان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، گزارش مختصری از عملکرد شرکت در قالب پاورپوینت ارائه نموده و به تامین و توزیع مطلوب کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان و بهره برداران با رشد 23درصدی نسبت به سال گذشته اشاره کرد.

ایشان با توجه به نزدیک شدن به فصل کشت پاییزه خواستار خرید و تامین به موقع کودهای مورد نیاز کشاورزان و بهره برداران شد و اظهار داشت توزیع کودهای شیمیایی در مرداد ماه سالجاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با برنامه ریزی های انجام شده از  آمادگی کامل جهت تامین کود مورد نیاز بهره برداران و کشاورزان استان جهت کشت ها ی پاییزه برخوردار می باشد.

 


اخبار برگزیده