اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از برتری و مقام نخست استان مازندران در میزان فروش کود در خرداد ماه سال 96 و بیشترین  فروش کود در 3 ماهه نخست سال 96 در بین استانهای کشور بنابر ارزیابی مدیریت طرح و برنامه دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران مهندس مجید سلطانی با اعلام این خبر گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری هم چنین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مقام نخست فروش کودهای اوره ، سوپرفسفات تریپل و سولفات پتاسیم را در سطح کشور به خود اختصاص داد که در نوع خود قابل توجه می باشد. وی افزود در پایان خرداد ماه 96 کارگزارهای تحت پوشش استان مازندران بالاترین فروش را داشته اند و بالاترین میزان فروش بذر درخرداد ماه 96 در بین استانهای کشور متعلق به استان مازندران بوده است که نشان دهنده عملکرد قابل توجه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علاوه برنهاده کود در زمینه بذر هم در سطح کشور سرآمد می باشد.

وی همچنین افزود استان مازندران در زمینه تامین و توزیع و توزیع نهاده آفت کشهای نباتی در 3 ماهه نخست سال 96 مقام سوم در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

اخبار برگزیده