چهارمین جلسه شورای اداری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

تامین نهاده ها یکی از مهم ترین برنامه ها و سیاست حمایتی این شرکت است که باید با جدیت و کیفیت مطلوب دنبال گردد

.

                         ((گزارش مختصری از  موارد مطروحه در جلسه شورای اداری گلستان))

 چهارمین جلسه شورای  اداری با ذکر یاد و نام خداوند متعال  با حضور  جمعی  از مسئولین  ادارات  این شرکت  در محل دفتر سرپرستی  برگزار شد ابتدا آقای مهندس حسام،  ضمن  خیر مقدم  گوئی  به حاضرین در جلسه  و تبریک  فرا رسیدن میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) ، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسئلت داشتند. و مروری  بر مجموعه اقدامات انجام شده داشتند  و در ادامه نیز با بازنگری  اساسی در برنامه های جاری شرکت و همچنین تصویرکلی و همه جانبه از سیستم ها ی موجود مورد بررسی قرار دادند و  تصریح کرد: در ارتباط با مسائل و مشکلات که مربوط به انبار ها بوده باید در اولین فرصت مرتفع گردد که نیرو با آرامش خاطر در محیط کار خود به وظائف سازمانی عمل نماید.

وی خاطر  نشان کرد: در  عرصه آموزش کاربردی در سامانه تداركات الكترونيكي دولت که ضرورت دارد با هدف  برنامه ریزی  متناسب   و با نگاه کارشناسی انجام گیرد.

ایشان همچنین با بیان این که تامین نهاده ها یکی از مهم ترین برنامه ها و سیاست های حمایتی این شرکت   است که باید  با جدیت و و کیفیت مطلوب دنبال گردد. ضرورت دانستند، چالشها و محدودیتها شناسایی شده و حداکثر تلاش جهت رفع آن صورت پذیرد ودر زمینه عملکرد برنامه های فنی و بازرگانی در عرصه نهاده های کشاورزی ( کود، سم و بذر) در سه ماهه اول سال جاری اشاره داشتند: که با ارزیابی های بعمل آمده در سطح ملی، توفیق خوبی داشتیم و توانسته ایم قدم های موثری در عرصه بهبود و پیشبرد  اهداف توسعه کشاورزی استان برداریم .

در ادامه ،مصوبات جلسه قبلی  که از مسئولین ذیربط پی گیری شده بود نتایج آن به جلسه ارائه گردید که خوشبختانه اقدامات شایسته ای صورت گرفته که قسمت اعظم آن اجرایی شده همچنین با رهنمود های سرپرست شرکت، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

 1- آموزش کاربردی در سامانه تداركات الكترونيكي دولت  بایدبا هدف  برنامه ریزی  متناسب   و با نگاه کارشناسی انجام گیرد.

2- در اولین  فرصت  و با جدیت فراوان نسبت به رفع مغایرت فهرست بدهکاران تجاری در سیستم مالی اقد ام گردد؛

3- رصد نمودن گروه های هدف با توجه به پراکنش جغرافیایی استان اقدام، تا بهره مندی لازم از توزیع نهاده های غیریارانه ای صورت گیرد ؛

4- صورت های  مالی در بحث کارگزاران بصورت بویژه بررسی تا مطالبات در موعد مقرر وصول شود؛

5- محدودیت ها و چالشهای موجود در فروش کود های غیر یارانه ای به دفتر مرکزی شرکت گزارش گردد.

6-   از کلیه ظرفیت های آموزشی و  ترویجی در افزایش میزان توزیع کود های غیر یارانه ای استفاد ه گردد.

7- توجه ویژه به مسائل و مشکلات موجود و کمبود ها مربوط به واحد های اداری و انباری شرکت، پی گیری و اجرایی گردد؛

8- استراتژی در سال جاری با مدیریت مالی و اعتباری به شکل مناسب تری پی گیری گردد؛

9- هر 6 ماه  یک بار نتایج عملکرد و ارزیابی ها در  بازدید  های نظارتی  انبار کارگزاران به معاونت بازرگانی و مدیریت حسابرسی گزارش گردد؛

10- کلیه نیرو ها جهت اجرای برنامه کاری باید تقویم زمانی داشته باشند ؛

11- سرویس و راه انداری کارخانه بوجاری بذر و برنامه ریزی جهت رفع نواقص آن حداکثر لغایت5/6/96 صورت پذیرد.

12- پاسخ به موقع مکاتبات اداری صورت پذیرد ؛

13- نظام پیشنهادات در ابعاد مختلف و در حوزه کاری ایجاد و فراگیر شود؛

14- فرآیند فروش سم  با توجه به رسالت و ماموریت شرکت کنترل و ارزیابی شود؛

15- تمهیدات لازم جهت خرید  و تدارک سم ضد عفونی  بذرگندم( لاماردور و فستوکسین پودری) ووکیسه های بذر گندم صورت گیرد؛

16- تدابیر لازم در  عرصه آسیب شناسی فعالیت باشگاه کشاورزان و سایر برنامه های کاری شرکت صورت پذیرد.

 

 

 

 

نظرات
شما نیز نظر خود را در رابطه با این خبر بنویسید