اخبار

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت پایداری تولید محصولات کشاورزی و افزایش درآمد و بهبود معیشت کشاورزان با صیانت از منابع آب و خاک کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ، هفتمین نشست معاونین بهبود تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سازمانهای جهاد کشاورزی سراسر کشور با حضور مهندس کشاورز معاون امور زراعت ، مهندس ملازاده مشاور معاون وزیر در امر ساماندهی کود و بهبود تغذیه گیاهی و عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، مدیران ارشد معاونت امور زراعت ، رییس سازمان جهاد کشاورزی ، مهندس علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و معاون استانداری استان همدان از روز دوشنبه مورخ 14/5/98 در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به مدت دو روز برگزار شد.

این نشست برای بررسی تولید و عملکرد محصولات زراعی در سال زراعی جاری و برنامه ریزی برای تولید اعم محصولات زراعی سال آتی برگزار شد.

در این نشست، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر پایداری تولید در محصولات کشاورزی اظهار داشت: یکی از وظایف بخش کشاورزی تقویت امنیت غذایی است که این مهم حمایت خیلی زیادی را از بخش کشاورزی می طلبد.

مهندس عباس کشاورز افزود: از وظایف ذاتی بخش کشاورزی این است که با صیانت از منابع آب و خاک کشور، در راستای افزایش درآمد و بهبود معیشت کشاورزان گام بردارد.

اخبار برگزیده