اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

حسین عطائی سلامی از برگزاری چهار دوره آموزشی تامین اجتماعی، دارایی و مالیات، سامانه های جامع تجارت و انبارهای وزارت صمت و بهره وری تولید برای کارگزاران استان توسط مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی با حضور دکتر قنبری ریاست سازمان جهاد کشاورزی، مهندس صبور مشاور و رئیس حوزه ریاست سازمان، مهندس ساربان معاونت بهبود تولیدات گیاهی و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تامین اجتماعی، داره کل مالیات و دارایی، سازمان صنعت معدن تجارت خبر داد.

عطائی با اشاره به اهمیت آشنایی با قوانین و مقررات به جهت جلوگیری از تضییع حقوق کارگزاران گفت: این دوره ها با با هماهنگی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توسط چهار دستگاه اجرایی در سطح استان (تامین اجتماعی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل امور مالیاتی و دارایی) برگزار گردید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در این دوره ها افزود: با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی دو دوره آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی، مفاصا حساب و تعهدات بیمه ای توسط مدیران ارشد تامین اجتماعی استان و در خصوص مباحث مالیاتی با حضور مدیر ممیزی مالیاتی اداره کل دارایی استان خراسان رضوی مباحث مربوط به مالیات های تکلیفی و قوانین و مقررات، جمع بندی حساب سال کارگزاران و ... مطرح و در ادامه با حضور استاد برجسته حوزه روانشناسی دوره بهره وری تولید و توزیع برگزار گردید.

لازم به ذکر است برای اولین بار در کشور دوره آموزشی سامانه های جامع تجارت و جامع انبارهای وزارت صنعت معدن و تجارت توسط سه مدیر ارشد سازمان صمت خراسان رضوی و با حضور نماینده ستاد مرکزی تدریس گردید که با استقبال بی نظیر کارگزاران مواجه شد.

این دوره ها با هماهنگی طرح و برنامه و آموزش ستاد مرکزی برگزار و مقرر گردید گواهی نامه های آموزشی توسط تهران صادر گردد.

 

اخبار برگزیده