برگزاری چهار دوره آموزشی برای کارگزاران استان خراسان رضوی


تاریخ ارسال :

۲۵ دي ۱۴۰۲

برگزاری چهار دوره آموزشی برای کارگزاران استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 



حسین عطائی سلامی از برگزاری چهار دوره آموزشی تامین اجتماعی، دارایی و مالیات، سامانه های جامع تجارت و انبارهای وزارت صمت و بهره وری تولید برای کارگزاران استان توسط مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی با حضور دکتر قنبری ریاست سازمان جهاد کشاورزی، مهندس صبور مشاور و رئیس حوزه ریاست سازمان، مهندس ساربان معاونت بهبود تولیدات گیاهی و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تامین اجتماعی، داره کل مالیات و دارایی، سازمان صنعت معدن تجارت خبر داد.

عطائی با اشاره به اهمیت آشنایی با قوانین و مقررات به جهت جلوگیری از تضییع حقوق کارگزاران گفت: این دوره ها با با هماهنگی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توسط چهار دستگاه اجرایی در سطح استان (تامین اجتماعی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل امور مالیاتی و دارایی) برگزار گردید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در این دوره ها افزود: با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی دو دوره آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی، مفاصا حساب و تعهدات بیمه ای توسط مدیران ارشد تامین اجتماعی استان و در خصوص مباحث مالیاتی با حضور مدیر ممیزی مالیاتی اداره کل دارایی استان خراسان رضوی مباحث مربوط به مالیات های تکلیفی و قوانین و مقررات، جمع بندی حساب سال کارگزاران و ... مطرح و در ادامه با حضور استاد برجسته حوزه روانشناسی دوره بهره وری تولید و توزیع برگزار گردید.

لازم به ذکر است برای اولین بار در کشور دوره آموزشی سامانه های جامع تجارت و جامع انبارهای وزارت صنعت معدن و تجارت توسط سه مدیر ارشد سازمان صمت خراسان رضوی و با حضور نماینده ستاد مرکزی تدریس گردید که با استقبال بی نظیر کارگزاران مواجه شد.

این دوره ها با هماهنگی طرح و برنامه و آموزش ستاد مرکزی برگزار و مقرر گردید گواهی نامه های آموزشی توسط تهران صادر گردد.