به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی
صبح روز جاری با حضور کلیه اعضای کمیته تولید محتوای مدیریتهای ستادی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با بهره برداری از تجربیات بدست آمده در سیزده جلسه گذشته این کمیته و تولید 5400 محتوا در وبسایت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با تعریف محتوای متنی و تصویری، نحوه تهیه آن، شیوه های ارسال محتوا و شرایط و ویژگیهای تهیه و ارسال آن، چارچوب تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که با شناسه iranassc@ در کلیه شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید، تبیین و تنظیم گردید.
در این جلسه مهندس حسین زمانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل از رابطین روابط عمومی مدیریتهای ستادی حاضر در جلسه کمیته خواستند تا از این پس با توجه به این چارچوب که متعاقباً برای مدیریتهای ستادی و استانی ارسال می گردد، نسبت به تولید محتوا و ارسال آن اقدام نمایند.
در ادامه، کلیه رابطین روابط عمومی در مدیریتهای ستادی به گزارش فعالیتهای تولید محتوای خود در ماه گذشته و پیش بینی ماه آتی پرداختند.