گزارش مسئول امور اداری و حراست مدیریت استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل،

حسب گزارش مسئول امور اداری و حراست مدیریت استان اردبیل درراستای بهبود طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی با بازسازی امکانات موجود و همچنین فراهم نمودن امکانات جدید درساختمان اداری استان ازجمله:

  1. نصب راهنمای جدید ساختمان اداری و واحد تابعه با شکل و فرمت بسیارمناسب
  2. تعبیه واکسراتوماتیک درراهرو و درمعرض دید عموم
  3. تعبیه آب سردکن و آب گرم کن سیار درراهرو و درمعرض دید عموم
  4. تعبیه صندلی و مبل انتظار در راهرو واتاق های واحدها برای ارباب رجوع
  5. تعبیه اتاق و میز خدمت برای ارباب رجوع درراستای تکریم و تسریع در کارهای مراجعه کنندگان
  6. تعیین مسئول و کارکنان میزخدمت
  7. بازسازی درب کشویی اتوماتیک ورودی ساختمان اداری
  8. راه اندازی دو دستگاه کارت خوان (POS) در واحد امورمالی
  9. پخش فرم رضایت مندی از ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به هنگام ورود ارباب رجوع  به ساختمان و جمع آوری و تحویل آن به واحد اموراداری و حراست

10ـ گزارش ماهانه خدمات میزخدمت و حقوق شهروندی به مراجع ذیصلاح از جمله سازمان و مدیریت امور اداری شرکت متبوع

11- ارائه خدمات بصورت روز به مراجعه کنندگان و عدم نیاز برای مراجعات بعدی و ....

درسه ماهه اخیر با جدییت انجام و سعی میشود امورات و امکانات بیش از پیش فراهم و دراین راستا بگارگرفته شود.

 

 

نظرات
شما نیز نظر خود را در رابطه با این خبر بنویسید