به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل،
حسب گزارش مسئول امور اداری و حراست مدیریت استان اردبیل درراستای بهبود طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی با بازسازی امکانات موجود و همچنین فراهم نمودن امکانات جدید درساختمان اداری استان ازجمله:
- نصب راهنمای جدید ساختمان اداری و واحد تابعه با شکل و فرمت بسیارمناسب
- تعبیه واکسراتوماتیک درراهرو و درمعرض دید عموم
- تعبیه آب سردکن و آب گرم کن سیار درراهرو و درمعرض دید عموم
- تعبیه صندلی و مبل انتظار در راهرو واتاق های واحدها برای ارباب رجوع
- تعبیه اتاق و میز خدمت برای ارباب رجوع درراستای تکریم و تسریع در کارهای مراجعه کنندگان
- تعیین مسئول و کارکنان میزخدمت
- بازسازی درب کشویی اتوماتیک ورودی ساختمان اداری
- راه اندازی دو دستگاه کارت خوان (POS) در واحد امورمالی
- پخش فرم رضایت مندی از ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به هنگام ورود ارباب رجوع به ساختمان و جمع آوری و تحویل آن به واحد اموراداری و حراست
10ـ گزارش ماهانه خدمات میزخدمت و حقوق شهروندی به مراجع ذیصلاح از جمله سازمان و مدیریت امور اداری شرکت متبوع
11- ارائه خدمات بصورت روز به مراجعه کنندگان و عدم نیاز برای مراجعات بعدی و ....
درسه ماهه اخیر با جدییت انجام و سعی میشود امورات و امکانات بیش از پیش فراهم و دراین راستا بگارگرفته شود.